Pomoc:
  • Zgłoś zwrot lub reklamację
  • Moje konto
  • Metody płatności
  • Zamówienie
  • Wysyłka i dostawa
  • Zwrot lub wymiana
  • Reklamacje
  • Kupony rabatowe

Kontakt z nami

 

Wszelkie pytania dotyczące produktów i zamówień

Jeśli pojawił się problem techniczny na stronie sklepu

W przypadku reklamacji zamówionego towaru

Dla kontrahentów oraz ofert hurtowych

Najcześciej zadawane pytania

  • Jak mogę zwrócić produkt?
    Jak kupić meble na raty?
    Otrzymałem niekompletne zamówienie
    - co mogę zrobić?
    Jak sprawdzić status mojego zamówienia?
    Jak mogę anulować zamówienie?
    Otrzymałem wadliwy produkt
    - co mogę zrobić?

Moje konto

  • 1. Jak mogę założyć konto?
    W prawym górnym pasku kliknij “Zaloguj”, a następnie wpisz swój adres e-mail i wybierz “Załóż nowe konto”, aby przejść do strony rejestracji. Wypełnij wszystkie wymagane pola zgodnie z prawdą.

    W polu “hasło” zalecamy wpisanie hasła o długości co najmniej 6 znaków, stosowanie znaków specjalnych, cyfr oraz wielkich i małych liter dla zachowania największego bezpieczeństwa. Hasło i adres e-mail potrzebne będzie do następnych logowań.

    Jeśli chcesz otrzymywać informacje o promocjach, wyprzedażach, nowościach i trendach oraz kupony rabatowe za pośrednictwem naszego newslettera, zaznacz odpowiednie pole podczas procesu rejestracji.

    Potwierdź założenie konta klikając przycisk “Zarejestruj się”. Zostaniesz przekierowany do nowo utworzonego konta.
    2. Jak mogę usunąć swoje konto?
    Jeżeli nie potrzebujesz już swojego konta użytkownika  i chcesz je usunąć, możesz to zrobić w każdej chwili. Wyślij wiadomość e-mail do naszego Biura Obsługi Klienta, aby poinformować nas o chęci dezaktywacji konta. Wiadomość wyślij z adresu e-mail, podanego podczas rejestracji lub skorzystaj z formularza kontaktowego, który znajdziesz poniżej, klikając w ikonę.
    3. Jak mogę zmienić moje dane klienta/adres dostawy?
    W każdej chwili możesz zmienić lub dopisać imię/nazwisko, adres dostawy, adres rozliczeniowy, adres e-mail oraz hasło. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto użytkownika, klikniesz na dane, które chcesz zmienić, wpiszesz nowe, a następnie klikniesz na przycisk “Zapisz”, aby zapisać wprowadzone dane.

    Również po zalogowaniu możesz zapisać swój numer telefonu, aby kurier miał możliwość się z Tobą skontaktować przed dostawą.
    4. Jak mogę zapisać się do newslettera Lectus?
    Newsletter Lectus to przesyłane drogą mailową informacje o nowościach, promocjach, wyprzedażach oraz dostęp do ekskluzywnych zniżek dla stałych klientów. Z newslettera dowiesz się również o najnowszych przedsprzedażach.

    Aby zamówić newsletter Lectus i być na bieżąco z naszymi ofertami specjalnymi, skorzystaj z opcji zapisu wypełniając pole na dole strony głównej. Możesz również subskrybować nasz newsletter logując się na swoje konto użytkownika i edytując zakładkę “Moje subskrypcje”. Tam również możesz zrezygnować z subskrypcji naszego newslettera.
    5. Jak mogę zrezygnować z otrzymania newslettera?
    Aby wypisać się z naszego newslettera, kliknij w link “Kliknij, aby się wypisać”, który znajduje się na samym dole każdego otrzymanego newslettera. Możesz również zrezygnować z newslettera po zalogowaniu się na swoje konto użytkownika w zakładce “Moje subskrypcje”. Jeżeli chcesz możesz również skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby zrezygnować z subskrypcji newslettera.

    Ważne: nie przenoś newslettera Lectus do folderu SPAM, ponieważ w przyszłości może się zdarzyć, że np. Potwierdzenia zamówienia ze sklepu Lectus24 nie będą prawidłowo odbierane i automatycznie przenoszone do SPAMU.
    6. Jak mogę złożyć zamówienie?
    Zamówienie przez telefon - żeby złożyć zamówienie telefoniczne, zadzwoń na infolinię Lectus. Nasi konsultanci przyjmują zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. 9-21. Przed rozpoczęciem rozmowy przygotuj dane do wysyłki (imię, nazwisko, adres, kod pocztowy, miasto i numer telefonu) oraz zamawiany produkt (nazwa lub kod produktu). Kupując przez telefon nie musisz posiadać konta w Lectus. Po dokonaniu zakupu otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem.

    Zamówienie w sklepie internetowym -  po znalezieniu żądanego produktu w naszym sklepie, należy dodać go do koszyka poprzez kliknięcie “Dodaj do koszyka”. Zostaniesz przekierowany do procesu składania zamówienia. Stąd możesz sprawdzić zawartość koszyka i kontynuować zakupy lub przejść do realizacji zamówienia. Następnie logujesz się na swoje konto lub rejestrujesz nowe konto użytkownika. Możesz również zrobić zakupy bez logowania i rejestracji, wystarczy adres e-mail, adres rozliczeniowy, numer telefonu i adres wysyłki. Ostatnim krokiem w procesie składania zamówienia jest płatność. Po dokonaniu zakupu otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem.
    7. Gdzie mogę sprawdzić status i szczegóły mojego zamówienia?
    Logując się na swoje konto użytkownika i klikając w zakładkę “Moje zamówienia” masz możliwość wglądu do zestawienia swoich zamówień. Klikając na “Zobacz zamówienie” możesz sprawdzić status oraz szczegóły konkretnego zamówienia.

    Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt nie został jeszcze przygotowany do wysyłki, możesz anulować zamówienie. Aby anulować jeden z produktów lub całość zamówienia skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
    8. Zapomniałem hasła, jak mogę uzyskać hasło?
    Jeśli nie możesz zalogować się na swoje konto użytkownika ponieważ nie pamiętasz hasła, kliknij w link “Nie pamiętam hasła”. Następnie wpisz adres e-mail użyty podczas rejestracji. Jeżeli mamy Twój e-mail w systemie, wyślemy Ci link do zmiany hasła. Jak tylko klikniesz w otrzymany link, otrzymasz nowe hasło, na które możesz się zalogować.
    9. Jak korzystać z "Mojej listy ulubionych"?
    Zalogowani użytkownicy, korzystając z “Mojej listy ulubionych”, mogą zapamiętywać ulubione produkty do kolejnej wizyty w sklepie. Aby dodać produkt do listy ulubionych kliknij widoczny na produkcie symbol serca lub na stronie danego produktu kliknij przycisk “Dodaj do ulubionych”. Teraz wszystkie interesujące Cię produkty masz w jednym miejscu.

    Ważne: dodanie produktu do “Mojej listy ulubionych” nie jest jego rezerwacją.

Metody płatności

  • 1. Jak mogę zapłacić za zamówienie?
    W lectus24.pl masz możliwość wyboru spośród wielu metod płatności. Tutaj możesz zapoznać się z wszystkimi dostępnymi metodami płatności w naszym sklepie:

    Przelew - po złożeniu zamówienia otrzymasz na swój adres e-mail dane do przelewu oraz numer konta. Twoje zamówienie zostanie przekazane do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Księgowanie może zająć od 1 do 3 dni roboczych.  W tytule przelewu należy wpisać tylko numer zamówienia. Należy dokonać oddzielnych przelewów za każde złożone zamówienie.

    Za pobraniem - Za zamówienia nie przekraczające 10 000 zł możesz zapłacić bezpośrednio przy odbiorze paczki od kuriera. Upewnij się, że podany adres wysyłki jest prawidłowy. Pamiętaj, aby przygotować odliczoną kwotę płatności - kurier nie jest zobowiązany do wydawania reszty.

    Przelewy24 - płatność szybkim przelewem internetowym jest to najdogodniejsza opcja, pieniądze w bezpieczny sposób trafiają bez opóźnień na nasze konto, co pozwala nam na szybkie wysłanie towaru. Wybierając tę metodę płatności zostaniesz przekierowany do systemu Przelewy24, w którym wskażesz swój bank. Następnie zaloguj się do swojego banku oraz potwierdź płatność. Po dokonaniu płatności wrócisz na naszą stronę, a Twoje zamówienie zostanie pomyślnie złożone. Po otrzymaniu informacji o wpłacie wysyłamy towar, z reguły zaksięgowanie pieniędzy odbywa się w ciągu kilku minut.

    System Przelewy24 posiada Certyfikat Wiarygodności Biznesowej oraz wykorzystuje szyfrowanie SSL, zapewniające ochronę stron internetowych oraz poufność danych przekazywanych drogą elektroniczną i gwarantujące wysoki poziom bezpieczeństwa zawieranych transakcji.

    PayPal - możesz również dokonać bezpiecznej płatności za pośrednictwem systemu PayPal. Pod koniec procesu składania zamówienia wybierz płatność przez PayPal. Zostaniesz przekierowany do systemy PayPal, gdzie możesz się zalogować za pomocą swoich danych użytkownika i potwierdzić płatność. Jeżeli nie masz konta PayPal, możesz się zalogować jako gość lub utworzyć nowe konto PayPal, a następnie potwierdzić płatność. Księgowanie płatności zazwyczaj trwa kilka minut. Po dokonaniu płatności w systemie Paypal, otrzymasz od nas mailowe potwierdzenie złożenia zamówienia.

    Karta płatnicza - w przypadku chęci dokonania zakupu kartą płatniczą należy skorzystać z płatności za pośrednictwem systemu PayPal. Akceptujemy karty MasterCard i Visa. Kupując poprzez PayPal masz pewność, że kupujesz w standardzie wysokiego bezpieczeństwa, a dane Twojej karty są przesyłane za pomocą szyfrowania SSL.
    2. Jak mogę zakupić meble na raty?
    Jeśli chcesz rozłożyć swoje płatności na raty, możesz skorzystać z  ekspresowego kredytu konsumenckiego CA Raty, udzielanego przez Credit Agricole Bank Polska S.A. Minimalna wartość zakupów w kredycie to 500,00 zł. Zakupy ratalne w Lectus to minimum formalności i szybka decyzja o przyznaniu kredytu. Zobacz szczegóły zakupów na raty.

    Zakupy na raty w 4 krokach:

    • Wybierz towar i złóż zamówienie - Wybierz towar i umieść go w koszyku zamówień. Jeśli zdecydujesz się na zakup towaru na raty, jako formę płatności wybierz płatność CA Raty. Zostaniesz przekierowany do e-wniosku o kredyt z symulatorem rat.
    • Wypełnij e-wniosek - wybierz najkorzystniejszy okres kredytowania i opcjonalnie wpłatę własną. Prześlij uzupełniony e-wniosek do Banku. Po wysłaniu wniosku otrzymasz wstępną decyzję kredytową. Zostanie ona również przesłana na Twój adres e-mail. Pozytywną decyzję kredytową Credit Agricole Bank Polska S.A. przekaże także do Sklepu.
    • Poczekaj na kontakt konsultanta Credit Agricole Bank Polska S.A.
    • Podpisz umowę kredytu
    • Credit Agricole Bank Polska S.A. poinformuje sklep o podpisaniu umowy kredytowej i na tej podstawie sklep rozpocznie realizację Twojego zamówienia i wyśle do Ciebie towar. W ciągu kilkunastu dni otrzymasz pocztą podpisaną przez Bank umowę kredytową wraz z harmonogramem spłaty rat.


    Prosimy o dopełnienie wszystkich formalności kredytowych w ciągu 30 dni. Po upływie tego czasu, jeśli umowa kredytowa nie zostanie skutecznie zawarta, zamówienie wygaśnie.
    3. Czy wszystkie produkty mogę zakupić na raty?
    Tylko towary odpowiednio oznaczone “CA Raty” na stronie produktu można zakupić na raty. Minimalna wartość zakupów jakie mogą zostać skredytowane wynosi 500,00 zł, a maksymalna - 20 000,00 zł.
    4. Jakie dokumenty musze posiadać, aby kupić meble na raty?
    Osoba ubiegająca się o kredyt ratalny musi posiadać dokument potwierdzający tożsamość - dowód osobisty oraz przedstawić zaświadczenie o źródle i wysokości dochodów.
    5. Jak długo trwa procedura zakupu ratalnego?
    Czas realizacji rat od momentu wypełnienia wniosku do podpisania umowy, trwa średnio od 2 do 5 dni roboczych (w zależności od wybranego sposobu zawarcia umowy kredytowej). W momencie, w którym Bank poinformuje nas o podpisaniu umowy kredytowej rozpoczniemy realizację Twojego zamówienia i wyślemy do Ciebie towar. Bank zastrzega sobie prawo do przedstawienia innego okresu kredytowania niż wybrany podczas wypełniania e-wniosku. O fakcie zmiany zostaniesz poinformowany telefonicznie lub e-mailem przez pracownika Banku.
    6. Jak mogę uzyskać fakturę VAT do zamówienia?
    Do każdego zamówienia dołączamy fakturę VAT zgodną z wprowadzonymi danymi podczas składania zamówienia. W przypadku chęci zmiany danych po złożeniu zamówienia należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.
    7. Po ilu dniach od dokonania zakupu otrzymam fakturę?
    Fakturę VAT klient otrzymuje elektronicznie na podany adres e-mail w dniu odbioru towaru lub maksymalnie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania towaru.
    8. Jakie są dane konta bankowego Lectus?
    Odbiorca: Lectus Health and Beauty
    Adres (jeśli wymagane): Ks. Koziołka 18a, 47-303 Krapkowice
    Numer konta: 54 1050 1517 1000 0091 0582 1012
    Nazwa banku: ING Bank Śląski

    W tytule przelewu należy wpisać imię, nazwisko oraz numer zamówienia. Należy dokonać oddzielnych przelewów za każde złożone zamówienie.

Zamówienie

  • 1. Jak mogę sprawdzić czy moje zamówienie zostało przyjęte?
    Maksymalnie 24 godziny po utworzeniu zamówienia w sklepie internetowym, otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem. Jeśli nie otrzymałeś maila z potwierdzeniem zamówienia, sprawdź folder spamu w swojej skrzynce odbiorczej poczty elektronicznej. Możliwe, że filtr spamu omyłkowo zidentyfikował wiadomość jako spam. Jeżeli w folderze spamu znajdziesz potwierdzenie swojego zamówienia, możesz oznaczyć je jako wiadomość niebędącą spamem. Dzięki temu następnym razem, kiedy otrzymasz od nas potwierdzenie zakupu, trafi ono bezpośrednio do twojej skrzynki odbiorczej.

    Jeżeli w dalszym ciągu nie możesz znaleźć potwierdzenia zamówienia w swojej skrzynce, prosimy skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta.
    2. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
    W każdej chwili możesz sprawdzić na jakim etapie realizacji jest twoje zamówienie. Po zalogowaniu się na stronie, w zakładce Moje zamówienia znajdziesz informacje o statusie bieżącego zamówienia oraz masz możliwość wglądu do zestawienia zrealizowanych zamówień. Czasem może się tak zdarzyć, że status zamówienia pojawi się dopiero po 30 minutach od złożenia zamówienia. Jeżeli więc dopiero złożyłeś zamówienie, spróbuj odczekać chwilę zanim sprawdzisz status zamówienia. Klikając na Zobacz zamówienie zobaczysz jego szczegółowy opis.

    Pamiętaj, że o każdej zmianie statusu twojego zamówienia poinformujemy cię wiadomością na podany podczas zakupów adres e-mail. Gdy tylko zaczniemy pakować Twoje zamówienie, wyślemy Ci wiadomość o dostawie oraz link do strony, na której sprawdzisz status wysyłki.
    3. Jak mogę anulować lub zmienić zamówienie?
    Zmiany w obrębie zamówienie lub jego anulowanie możliwe jest tylko w sytuacji, w której zamówiony przez Ciebie produkt nie został jeszcze wysłany. W takim wypadku po prostu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Lectus. Nie możesz samodzielnie zmieniać lub anulować zamówienia w panelu klienta. Informacje o etapie, na którym znajduje się Twoja przesyłka uzyskasz w zakładce Moje zamówienia.

    Jeśli chcesz wymienić produkt, który już został wysłany na inny, musisz poczekać na przesyłkę, zwrócić ją i złożyć zamówienie od nowa.
    4. Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić adres dostawy?
    Tak, jeszcze przed przejściem do płatności możesz wybrać inny adres dostawy. Domyślnie system zaproponuje adres, który został podany podczas rejestracji konta. Po złożeniu zamówienia, jeżeli twoje zamówienie nie zostało wysłane, w celu zmiany adresu dostawy skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
    5. Czy muszę zakładać konto w sklepie, aby złożyć zamówienie?
    Do przeprowadzenia zakupów w sklepie lectus24.pl nie jest wymagane posiadanie konta. Możesz skorzystać z opcji „zakupy bez rejestracji”. Rejestracja konta oraz późniejsze logowanie na stronie umożliwia śledzenie statusu zamówienia, dostęp do zestawienia wcześniejszych zamówień, tworzenie listy ulubionych produktów oraz szybki i wygodny proces składania kolejnych zamówień bez konieczności ponownego wprowadzania danych.
    6. W którym etapie zamówienia zawieram umowę sprzedaży?
    Zamówienie możesz edytować lub całkowicie odwołać do momentu kliknięcia przycisku „Płacę i potwierdzam zamówienie”. Kliknięcie tego przycisku jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży.
    7. Jak Lectus dba o bezpieczestwo moich zakupów i płatności?
    Zgodnie z ustawą o ochronie danych z dnia 29.08.1997r (Dz.U. 101 z 2002r. poz. 926 ze zm.) chronimy dane osobowe naszych klientów. Podane przez Ciebie dane wykorzystywane są jedynie w celu przetworzenia zamówienia oraz stałego poprawiania naszych usług. Nigdy nie zostaną przekazane osobom trzecim. Informacje na temat naszej polityki prywatności znajdziesz na stronie www.lectus24.pl/content/2-polityka-prywatnosci
    Na naszej stronie wykorzystujemy szyfrowanie SSL, dzięki któremu wszystkie dane osobowe, które do nas wysyłasz są zaszyfrowane i chronione. Po połączeniu się z naszą stroną, w adresie zmienia się zapis “http” na “https” oraz pojawia się kłódka. Dzięki temu masz pewność, że przeglądając nasz sklep i dokonując na nim płatności, twoje dane pozostaną poufne i bezpieczne.
    Posiadamy Certyfikat rzetelności Rzetelna Firma, dzięki czemu należymy do grona firm, które cieszą się zaufaniem klientów. Cieszymy się, że aż 99% kupujących poleca nasz sklep!

Wysyłka i dostawa

  • 1. Co to znaczy "przedsprzedaż"?
    W przedsprzedaży rezerwujesz towar, którego nie ma jeszcze w naszym magazynie. Modele zakupione w przedsprzedaży nie tylko są znacznie tańsze, ale również mają pierwszeństwo w kolejce wysyłek w dniu dostawy, więc masz pewność, że tego produktu nikt nie zwinie Ci sprzed nosa. Ofertą przedsprzedażową objęte są całkiem nowe modele produktów, których nigdy nie było jeszcze w naszej ofercie oraz produkty szczególnie popularne, czekające na uzupełnienie stanu magazynowego.
    2. Dlaczego nabywanie towarów w ofercie przedsprzedażowej jest najbardziej korzystne?
    Przedsprzedaż pozwala nam obniżyć cenę produktu jeszcze przed jego trafieniem do regularnej sprzedaży. Kupując teraz zapłacisz za towar znacznie mniej od tych, którzy kupili produkt po dostawie. Co więcej jeśli chcesz nie musisz płacić za towar w formie przedpłaty, ale wybrać płatność dopiero przy odbiorze. Masz nie tylko pewność, że dostaniesz towar przed wszystkimi, ale nabywasz go z rzeczywistym rabatem.
    3. Czy wysłka towaru na prawdę jest bezpłatna?
    Zakup mebli przez internet nie zawsze jest sprawą łatwą i świetnie zdajemy sobie z tego sprawę. Dlatego z myślą o tym nasze produkty dostarczamy całkowicie za darmo, prosto pod Twoje drzwi, w terminie który Ty wybierzesz. Każdemu klientowi przysługuje również darmowy, 100 dniowy, bezproblemowy zwrot towaru bez podania przyczyny (za wyjątkiem produktów wykonanych na zamówienie oraz materacy).
    4. Jakie firmy kurierskie dostarczają paczki Lectus?
    O nasze przesyłki dbają sprawdzone firmy kurierskie. Między innymi są to DPD, DHL Express, Raben, Suus, DTS.
    5. Jak mogę śledzić przesyłke?
    Po złożeniu zamówienia, twoje zamówienie najpierw kompletowane jest w naszym magazynie, a następnie transportowane do sortowni firmy kurierskiej. Po opuszczeniu sortowni, uruchomiona zostaje funkcja śledzenia przesyłki. W tym momencie otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.
    6. Czy mogę ustalić konkretną godzinę dostawy towaru?
    W celu uzgodnienia konkretnej godziny dostawy, prosimy o kontakt z firmą kurierską. Niestety nie mamy wpływu na godziny dostarczenia towaru. Zamówioną przesyłkę możesz śledzić na stronie firmy kurierskiej przy pomocy numeru listu przewozowego, który otrzymasz w informacji mailowej.
    7. Ile potrwa dostawa mojego zamówienia?
    Po opuszczeniu naszego magazynu dostawa zamówienia trwa standardowo od 1 do 3 dni roboczych. Gdy przekażemy Twoje zamówienie do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu. Kurierzy dostarczają przesyłki w godz. 8-20 od poniedziałku do piątku. Pamiętaj, że czas realizacji zamówienia związany jest bezpośrednio z dostępnością towaru.
    8. Jak mogę zamówic dostawę w sobotę?
    Jeśli chcesz kurier dostarczy Twoje zamówienie w sobotę. Możliwość wyboru dostawy w sobotę dotyczy wyłącznie wybranych towarów, wyraźnie oznaczonych możliwością dostawy w sobotę. W tym celu podczas finalizacji zamówienia zaznacz opcję dostawy w sobotę.  Kurierzy dostarczają przesyłki w soboty w godzinach 8-14. Uwaga! Zamówienia z życzeniem dostawy w sobotę, złożone w piątek, są realizowane w następnym tygodniu.
    9. Czy mogę zamówić usługę wniesienia i montażu mebli?
    Już wkrótce usługa wniesienia i montażu mebli będzie dostępna w naszej stałej ofercie. Niestety, na chwilę obecną, firmy kurierskie nie realizują dodatkowych usług na odrębne zlecenie Klienta i za odrębną odpłatność. Produkty marki Lectus pakowane są w trosce o komfortowe wniesienie oraz łatwy i szybki montaż. Do każdego produktu wymagającego złożenia dołączamy instrukcję oraz wszystkie narzędzia potrzebne do jego montażu.

    Kurier dostarcza przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie, gdy waga paczki nie przekracza 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze bądź o dużych gabarytach, może się zdarzyć, że paczka zostanie dostarczona tylko pod drzwi budynku w adresie dostawy, np. pod drzwi klatki schodowej.
    10. Kurier nie pojawił się w umówionym dniu z zamówieniem - co mogę zrobić?
    Każdy klient otrzymuje za pomocą wiadomości e-mail/SMS informację o nadaniu przesyłki oraz dacie i przewidywanej godzinie jej dostarczenia. Jeżeli paczki z zamówieniem nie zostały dostarczone z winy kuriera lub z powodu nieobecności osoby odbierającej podczas próby dostawy, nie oznacza to, że zostały odesłane z powrotem do naszego magazynu. Gdy zamówienia nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia, a w przypadku jej niepowodzenia, jeszcze jedną. Po trzech próbach, przesyłka zostaje przekazana do lokalnego magazynu firmy kurierskiej, gdzie będzie oczekiwała na odbiór przez 7 dni kalendarzowych, po czym zostanie zwrócona do naszego magazynu.

    Jeśli otrzymałeś od nas informację o nadaniu przesyłki, po czym czekasz na swoje zamówienie już kilka dni roboczych, nie zwlekaj! Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, możliwie najszybciej sprawdzimy gdzie znajduje się Twoja przesyłka.
    11. Moje zamówienie składa się z kilku przedmiotów, czy wszystkie pozycje z tego zamówienia zostaną dostarczone w tym samym czasie?
    Wysyłka przedmiotów odbywa się z magazynów lub bezpośrednio z zakładów produkcyjnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Dlatego kiedy zamówienie składa się z kilku przedmiotów nie możemy zagwarantować dostawy wszystkich pozycji z zamówienia w tym samym czasie i tym samym kurierem.
    12. Kurier dostarczył niekompletne zamówienie - co mogę zrobić?
    Klient zobowiązany jest do natychmiastowego sprawdzenia dostarczonych towarów pod względem zgodności ze złożonym zamówieniem oraz jego kompletności. W przypadku niezgodności ilości paczek otrzymanych z ilością widniejąca na liście przewozowym, należy niezwłocznie spisać protokół szkody z kurierem. W większości przypadków firma kurierska w ciągu 24h doręcza brakujące paczki, jednakże sporadycznie zdarza się, że paczki zaginą – dlatego ważne jest spisanie protokołu z kurierem w dniu doręczenia. Protokołu należy przesłać w ciągu 24h od zaistnienia sytuacji na adres reklamacje@lectus.com.pl. W ten sposób najszybciej będziemy mogli sprawdzić, gdzie znajduje się reszta paczek lub zlecić ich przeszukanie.
    13. Przesyłka dotarła do mnie uszkodzona - co mogę zrobić?
    Prosimy o uważne sprawdzanie stanu przesyłki podczas odbioru! Jeżeli podczas przekazywania towaru, opakowanie zawiera widoczne niepokojące wgniecenia lub inne ślady uszkodzeń, prosimy o sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera, maksymalnie do 7 dni od dnia otrzymania paczki. Dzięki temu, później na spokojnie w domu możesz sprawdzić czy w środku coś się uszkodziło, a protokół przyda się w przypadku reklamacji. Jeśli okaże się, że doszło do uszkodzenia zawartości, skan protokołu należy niezwłocznie przesłać na adres reklamacje@lectus.com.pl. Za ubytki lub szkody powstałe w czasie transportu odpowiada firma kurierska.
    14. Czy mogę odebrać osobiście zamówienie?
    Produkty zakupione w sklepie internetowym www.lectus24.pl możesz odebrać osobiście w Straduni koło Krapkowic (woj. opolskie). Warunkiem osobistego odbioru zamówienia jest dokonanie przedpłaty za zamówienie oraz wcześniejszy kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia szczegółów odbioru zamówienia. Odbiór osobisty dotyczy wybranych mebli.
    15. Czy jest możliwosć wysyłki towaru za granicę?
    Darmowa dostawa i darmowy zwrot towaru przez 100 dni obowiązuje wyłącznie na terenie Polski. Na Twoje życzenie możemy zorganizować wysyłkę towaru do innego kraju. W tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Zwrot lub wymiana

1.
Aby rozpocząć procedurę zwrotu, wypełnij formularz i poczekaj na kontakt naszego konsultanta.
2.
Przygotuj paczkę zwrotną dla kuriera. Pamiętaj, aby spakować wszystkie elementy i dobrze zabezpieczyć opakowanie.
3.
W umówionym terminie przekaż paczkę kurierowi.
4.
Poczekaj na zwrot środków. Zwrotu dokonujemy najpóźniej 14 dni po otrzymaniu przesyłki zwrotej.



  • 1. Jak mogę zwrócić towar kupiony w Lectus24?
    Jeśli zdecydujesz się na zwrot nasz Dział Obsługi Klienta pomoże Ci sprawnie zwrócić towar. Oczywiście my pokrywamy wszelkie koszty związane ze zwrotem, jak i gwarantujemy szybki zwrot pieniędzy. Jeśli chcesz zwrócić produkt zakupiony na stronie lectus24.pl:
    • Wypełnij poniższy formularz zwrotu (odstąpienia od umowy), wybierz z listy właściwy numer zamówienia, następnie naciśnij “dalej”.
    • Poczekaj na potwierdzenie rozpoczęcia procedury odstąpienia od umowy, które wyślemy na adres e-mail.
    • Nasi Konsultanci skontaktują się z Tobą w celu ustalenia terminu zwrotu towaru. Dodatkowo otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem terminu odbioru przesyłki.
    • Przekaż towar kurierowi w terminie ustalonym z Konsultantem.
    • Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni od daty zaksięgowania zwrotu przez magazyn.
    Wypełnij formularz
    2. Jakie są warunki zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) w Lectus24?
    Przyjmujemy jedynie zwrot towaru nieużytkowanego, niezniszczonego. Jeżeli na produkcie widoczne będą ślady użytkowania bądź montażu, zwrot pełnej kwoty nie dochodzi do skutku, a klient zobowiązany jest ponieść koszty zmniejszenia wartości zwracanego przedmiotu lub ponownego odesłania przesyłki do klienta.

    Po otrzymaniu zwrotu na magazynie, weryfikujemy jego stan i zgodność z zamówieniem. W przypadku pozytywnego zweryfikowania zwrotu towaru na magazynie, zwracamy klientowi wszystkie otrzymane płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy nieużytkowany towar. Prosimy dołączyć do zwracanego towaru wszelkie inne przedmioty/dokumenty otrzymane przez klienta w związku z zakupem towaru.

    Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Oznacza to, że zwrotom nie podlegają produkty wykonane na indywidualne zamówienie klientów, np. łóżka kontynentalne wykonane na zamówienie.

    Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w których towarem jest materac, którego opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Materacy z rozpieczętowanym opakowaniem nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia oraz ze względów higienicznych.

    Prawo zwrotu towaru dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, czyli kiedy kupujący jest osobą fizyczną oraz dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
    3. W ciągu ilu dni mogę zwrócić zakupiony towar?
    Zwrotu artykułów, również przecenionych, można dokonać aż do 100 dni od momentu otrzymania przesyłki.
    4. Ile dni potrwa zwrot pieniędzy?
    Zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 14 dni od odnotowania przesyłki zwrotnej w naszym magazynie. Poinformujemy Cię o tym mailowo.
    5. Czy muszę podawać przyczynę zwrotu towaru?
    Nie musisz podawać przyczyny zwrotu towaru.
    6. Jak wygląda procedura wymiany towaru?
    Jeśli zamówiłeś łóżko i okazało się np. za wąskie, ale jesteś zainteresowany zamówieniem większego wymiaru, prosimy skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia szczegółów wymiany towaru. Pamiętaj, że wymianie podlegają wyłącznie towary nieużytkowane i niezłożone.
    7. Jak otrzymam pieniądze za zwrócony towar?
    W przypadku płatności „za pobraniem” oraz płatności Przelewy24 zwrot należności nastąpi na podane podczas procedury zwrotu konto bankowe. Przy płatności za pośrednictwem PayPal, zwrot pieniędzy następuje na konto PayPal. W przypadku zakupu towaru na raty, klient otrzymuje zwrot równowartości pieniężnej towaru, jednak nie jest to równoważne z anulowaniem umowy ratalnej między bankiem a klientem.
    8. Kurier nie przyjechał po zwrot - jak ustalić nowy termin odbioru zwrotu?
    Może się tak zdarzyć, że umówiony wcześniej odbiór przesyłki zwrotnej nie dochodzi do skutku. W przypadku takich sytuacji, należy skontaktować się z Działem Reklamacji na adres e-mail reklamacje@lectus.com.pl.
    9. Jak zwrócić towar zamówiony za granicę?
    Darmowy zwrot towaru obowiązuje jedynie na terenie Polski. W przypadku chęci zwrotu towaru zamówionego za granicę, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia szczegółów oraz kosztów zwrotu.

Reklamacje

  • 1. Jak mogę zgłosić reklamację?
    Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację prosimy o wypełnienie poniższego formularza, szczegółowy opis powstania wady oraz dodanie zdjęć uszkodzonego towaru.

    Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
    Wypełnij formularz
    2. Jakie produkty nie podlegają reklamacji?
    Reklamacji nie podlegają uszkodzenia spowodowane zużyciem, starzeniem się i niewłaściwym użytkowaniem towaru.

    Gwarancja traci ważność w przypadku, jeżeli kupujący pomimo widocznych wad towaru, zamiast niezwłocznego zgłoszenia reklamacji, dalej użytkował towar bądź cokolwiek zmieniał w jego wyglądzie, konstrukcji lub funkcjonalności. Reklamacji nie podlegają roszczenia z tytułu różnicy w wymiarach +/- 3 cm.

    W przypadku zewnętrznych i widocznych uszkodzeń mechanicznych opakowania powinien zostać sporządzony, w obecności kuriera doręczającego, protokół szkody. Jeżeli spisanie protokołu szkody nie było możliwe w przypadku doręczenia paczki należy niezwłocznie w ciągu 7 dni wezwać kuriera ponownie w celu spisania protokołu szkody.
    3. Jak wygląda proces reklamacji?
    Jeśli chcesz zgłosić reklamację produktu zakupionego na stronie lectus24.pl:

    • Wypełnij formularz zgłoszenia reklamacji.
    • Do 14 dni roboczych po otrzymaniu zgłoszenia Dział Reklamacji poinformuje Cię o wyniku postępowania reklamacyjnego.
    • W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, wymiana lub serwis wadliwych elementów następuje w ciągu 2-30 dni kalendarzowych.

Kupony rabatowe

  • 1. Jak mogę zrealizować otrzymany kupon rabatowy?
    Podczas procesu składania zamówienia wpisz kod kuponu rabatowego w przeznaczone do tego pole i potwierdź klikając “zrealizuj”. Jeśli kod był prawidłowy, wartość kuponu rabatowego zostanie odliczona od kwoty zamówienia.

    Zazwyczaj przy jednym zamówieniu można wykorzystać kilka kuponów rabatowych. W szczególnych wypadkach kupony rabatowe mogą być jednorazowego użytku, jednak zawsze jest to jasno określone. Kupony rabatowe mogą zostać zrealizowane wyłącznie podczas procesu składania zamówienia, późniejsze odliczenie rabatu nie jest możliwe. Kupony rabatowe posiadają termin ważności, który zawsze jest wyszczególniony na kuponie.
    2. Jak wygląda zwrot towaru, przy którego zakupie wykorzystano kupon rabatowy?
    W przypadku zwrotu produktu, przy którego zakupie wykorzystano kupon rabatowy, zostanie zwrócona kwota, za którą zakupiłeś produkt. Ponowne wykorzystanie tego samego kuponu rabatowego będzie możliwe tylko wtedy, kiedy pozwalają na to warunki jego realizacji.

Zgłoś zwrot lub reklamację

Odstąpienie od umowy (zwrot)
Wypełnij formularz
Zwroty produktów
Jeżeli nie będziesz zadowolony z zakupów na www.lectus24.pl, możesz zwrócić lub wymienić nieużywany produkt aż do 100 dni od momentu otrzymania przesyłki. Nie przyjmujemy zwrotów artykułów używanych, mebli wykonanych na indywidualne zamówienie oraz materacy, których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Oczywiście my pokrywamy wszystkie koszty zwrotu.

Zwrot pełnej kwoty zakupu dochodzi do skutku tylko w przypadku zwrotu towaru w takim samym stanie jak w chwili wydania towaru klientowi. Zwrotom podlegają również produkty rozpakowane, bez oryginalnego opakowania, zmontowane meble i akcesoria, o ile noszą one wyłącznie takie ślady korzystania, które wynikają z użycia ich w sposób konieczny do stwierdzenia ich charakteru, cech i funkcjonowania. Jeżeli na produkcie widoczne będą ślady użytkowania, zwrot pełnej kwoty nie dochodzi do skutku, a klient zobowiązany jest ponieść koszty zmniejszenia wartości zwracanego przedmiotu lub ponownego odesłania przesyłki do klienta. Zwrotom podlegają również produkty przecenione.

Procedura zwrotu:
1.
Aby rozpocząć procedurę zwrotu, wypełnij formularz i poczekaj na kontakt naszego konsultanta.
2.
Przygotuj paczkę zwrotną dla kuriera. Pamiętaj, aby spakować wszystkie elementy i dobrze zabezpieczyć opakowanie.
3.
W umówionym terminie przekaż paczkę kurierowi.
4.
Poczekaj na zwrot środków. Zwrotu dokonujemy najpóźniej 14 dni po otrzymaniu przesyłki zwrotej.


Reklamacje
Staramy się zawsze dokładnie sprawdzić przesyłkę przed wysłaniem, jednak czasem może się tak zdarzyć, że wysłany przez nas produkt posiada wadę fabryczną, na naszym magazynie nastąpiła pomyłka i otrzymałeś nie ten produkt co trzeba lub produkt został uszkodzony podczas transportu. Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację prosimy o wypełnienie poniższego formularza, szczegółowy opis powstania wady oraz dodanie zdjęć uszkodzonego towaru. Pamiętaj, że reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne, naturalne zużywanie się produktu oraz uszkodzenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem lub montażem towaru.

Maksymalny czas na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby Twoje zgłoszenie było rozpatrzone jak najszybciej.