Zwrot

Czujesz, że zakupiony produkt nie do końca spełnia Twoje oczekiwania lub po prostu postanowiłeś/aś zmienić koncepcję aranżacji wnętrza, a mebel już czeka na rozpakowanie? Wiemy, że takie rzeczy mogą się zdarzyć i chcemy, abyś w pełni cieszył/a się z zakupionego produktu, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie krótką instrukcję, jak zwrócić do nas nietrafiony towar. Sprawdź poniżej wszystkie opcje i szczegóły!

Procedura zwrotu

  • 1

    Wyślij formularz

    Najłatwiej zrobisz to korzystając z formularza, który znajdziesz poniżej. Możesz też wysłać do nas formularz pocztą. W odpowiedzi otrzymasz od nas maila z właściwym adresem zwrotnym.


    Formularz odstąpienia od umowy

    Wypełnij formularz Pobierz formularz
  • 2

    Przygotuj paczkę

    Przygotuj paczkę zwrotną dla kuriera. Pamiętaj, aby spakować wszystkie elementy i dobrze zabezpieczyć opakowanie.

  • 3

    Odeślij produkt

    Odeślij produkt do magazynu, którego adres otrzymałeś od mas mailowo. Niektóre produkty są zwracane bezpośrednio do producenta dzięki czemu sprawniej otrzymasz zwrot środków.

  • 4

    Zwrot środków

    Poczekaj na zwrot środków. Zwrotu dokonujemy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyłeś lub na numer konta bankowego podanego w formularzu, najpóźniej 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy i otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania.

Zwroty produktów

Ile dni mam na zwrot towaru?

Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni (od dnia otrzymania towaru) na odstąpienie od umowy, jednak nasza firma dopuszcza możliwość zwrócenia lub wymiany produktu aż do 100 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Jaki towar mogę zwrócić?

Jeżeli chcesz skorzystać z odstąpienia od umowy, również z dobrowolnego odstąpienia w ciągu 100 dni, to zakupiony towar nie może posiadać widocznych śladów skręcenia, uszkodzeń, nie może być użytkowany oraz posiadać zabrudzeń. a także nie może być wykonany na specjalne zamówienie klienta. Wykluczamy również możliwość zwrotu materacy, których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Czy towar musi być oryginalnie zapakowany?

Zwrotom podlegają produkty rozpakowane, bez oryginalnego opakowania, o ile noszą one wyłącznie takie ślady korzystania, które wynikają z użycia ich w sposób konieczny do stwierdzenia ich charakteru, cech i funkcjonowania. Jednak w przypadku dobrowolnego zwrotu towaru w ciągu 100 dni musi on posiadać oryginalne opakowanie.

Kto ponosi koszty zwrotu towaru?

W przypadku odstąpienia od umowy koszt zwrotu towaru leży po stronie kupującego. Zastrzegamy sobie także prawo do nieprzyjęcia towaru, który został wysłany do nas za pobraniem. Wszystkie paczki o wymiarach większych niż 700 x 500 x 600 mm można zwrócić tylko za pośrednictwem kuriera. Wysyłając do nas produkt możesz skorzystać między innymi z DPD. W linku odsyłamy do strony należącej do DPD i przez tego kuriera aktualizowanych cenników.


Nasza strona internetowa wykorzystuje technologie plików cookies (tzw.ciasteczka) oraz podobne technologie w celach statystycznych, reklamowych i funkcjonalnych. Dzięki nim możemy lepiej dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Klikając "Zgadzam się"  wrażasz zgodę na wykorzystywanie Twoich plików cookies. Dowiedź się więcej klikając tutaj.

Spersonalizuj Zgadzam się
+
ZALOGUJ
ZALOGUJ
lub
ZAREJESTRUJ