
Zamówienia
Zobacz wszystkie pytania!
Gdzie jest moje zamówienie? Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
W każdej chwili możesz sprawdzić, na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie. Po zalogowaniu się na stronie, w zakładce „Moje zamówienia” znajdziesz informacje o statusie bieżącego zamówienia oraz masz możliwość wglądu do zestawienia zrealizowanych zamówień. Czasem może się tak zdarzyć, że status zamówienia pojawi się dopiero po 30 minutach od złożenia zamówienia. Jeżeli więc dopiero złożyłeś zamówienie, spróbuj odczekać chwilę, zanim sprawdzisz status zamówienia. Klikając na „Zobacz zamówienie” zobaczysz jego szczegółowy opis. Pamiętaj, że o każdej zmianie statusu twojego zamówienia poinformujemy Cię wiadomością na podany podczas zakupów adres e-mail. Gdy tylko zaczniemy pakować Twoje zamówienie, wyślemy Ci wiadomość o dostawie oraz link do strony, na której sprawdzisz status wysyłki.
Pokaż więcej 
Dostawa
Zobacz wszystkie pytania!
Jak mogę skontaktować się z firmą kurierską? Czy otrzymam link do śledzenia dostawy?
Po wysłaniu produktów wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z informacją, jakim kurierem wysyłamy dany produkt oraz o ile to możliwe link do śledzenia. Możesz skontaktować się z firmą kurierską, która ma Twoje zamówienie. Jeśli nie otrzymałeś tego e-maila, możesz zalogować się na swoje konto i będziesz mógł zobaczyć, który przewoźnik ma Twój produkt.

Produkty
Zobacz wszystkie pytania!
Co to znaczy, że produkt jest w przedsprzedaży?
Sprzedaż części produktów w naszej ofercie rozpoczynamy przed planowaną dostawą na nasz magazyn. Ten rodzaj sprzedaży nazywamy przedsprzedażą. Kupując towar w przedsprzedaży, rezerwujesz go. Produkty zakupione w przedsprzedaży są nie tylko tańsze, ale również mają pierwszeństwo w kolejce wysyłek w dniu dostawy, więc masz pewność, że tego produktu nikt nie zwinie Ci sprzed nosa. Ofertą przedsprzedaży objęte są całkiem nowe modele produktów, których nigdy nie było jeszcze w naszej ofercie oraz produkty szczególnie popularne, czekające na uzupełnienie stanu magazynowego. Przedsprzedaż pozwala nam obniżyć cenę produktu jeszcze przed jego trafieniem do regularnej sprzedaży. Kupując teraz, zapłacisz za towar znacznie mniej od tych, którzy kupili produkt po dostawie. Co więcej — jeśli chcesz, nie musisz płacić za towar w formie przedpłaty, ale wybrać płatność dopiero przy odbiorze. Masz nie tylko pewność, że dostaniesz towar przed wszystkimi, ale nabywasz go z rzeczywistym rabatem.
Pokaż więcej 
Zwroty i reklamacje
Zobacz wszystkie pytania!
Jak mogę anulować zamówienie?
Zmiany w obrębie zamówienie lub jego anulowanie możliwe jest tylko w sytuacji, w której zamówiony przez Ciebie produkt nie został jeszcze wysłany. W takim wypadku po prostu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Lectus. Nie możesz samodzielnie zmieniać lub anulować zamówienia w panelu klienta. Informacje o etapie, na którym znajduje się Twoja przesyłka, uzyskasz w zakładce „Moje zamówienia”.

Płatność
Zobacz wszystkie pytania!
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
W naszym koszyku nie musisz decydować czy chcesz zapłacić za całe zamówienie z góry czy przy odbiorze. Teraz planując dostawę w koszyku, możesz wybrać płatność przy odbiorze dla całego zamówienia lub zdecydować dla każdego produktu osobno.
Jeżeli chociaż dla jednego produktu w zamówieniu wybierzesz płatność z góry, możesz skorzystać z płatności przelewem bankowym, zapłacić za produkt Kartą, Blikiem, Google Pay, Apple Pay lub za pomocą systemów szybkiej płatności Blue Media, Przelewy24 lub PayU. Jeżeli chcesz zakupić meble na raty, masz do wyboru kilka opcji: raty 0% w Alior Bank, Raty PayU oraz Credit Agricole Raty.
Więcej na temat zakupów na raty przeczytasz tutaj.
Pokaż więcej 
Techniczne
Zobacz wszystkie pytania!
Dlaczego nie mogę wpisać danych do faktury?
Możliwość wpisania danych do faktury w koszyku pokażą się po wyborze opcji „chcę otrzymać fakturę VAT”.