Pytania i odpowiedzi

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów. Jeżeli nie znalazłeś interesującego Cię pytania, możesz skontaktować się bezpośrednio z Biurem Obsługi Klienta.


Zamówienia

Gdzie jest moje zamówienie? Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

W każdej chwili możesz sprawdzić, na jakim etapie realizacji jest twoje zamówienie. Po zalogowaniu się na stronie, w zakładce „Moje zamówienia” znajdziesz informacje o statusie bieżącego zamówienia oraz masz możliwość wglądu do zestawienia zrealizowanych zamówień. Czasem może się tak zdarzyć, że status zamówienia pojawi się dopiero po 30 minutach od złożenia zamówienia.

Jeżeli więc dopiero złożyłeś zamówienie, spróbuj odczekać chwilę, zanim sprawdzisz status zamówienia. Klikając na „Zobacz zamówienie” zobaczysz jego szczegółowy opis. Pamiętaj, że o każdej zmianie statusu twojego zamówienia poinformujemy cię wiadomością na podany podczas zakupów adres e-mail. Gdy tylko zaczniemy pakować Twoje zamówienie, wyślemy Ci wiadomość o dostawie oraz link do strony, na której sprawdzisz status wysyłki.

Jak mogę anulować zamówienie?

Zmiany w obrębie zamówienia lub jego anulowanie możliwe jest tylko w sytuacji, kiedy zamówiony przez Ciebie produkt nie został jeszcze wysłany lub w przypadku produktów wykonywanych na zamówienie, ich produkcja nie została rozpoczęta.

Jeżeli chcesz anulować zamówienie lub pojedynczy produkt z zamówienia po prostu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Lectus. Nie możesz samodzielnie zmieniać lub anulować zamówienia w panelu klienta. Informacje o etapie, na którym znajduje się Twoja przesyłka uzyskasz w zakładce Moje zamówienia.

Jak mogę zmienić adres dostawy?

Po złożeniu zamówienia, jeżeli twoje zamówienie nie zostało wysłane, w celu zmiany adresu dostawy skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

W którym momencie zawieram umowę sprzedaży?

Zamówienie możesz edytować lub całkowicie odwołać do momentu kliknięcia przycisku „Płacę i potwierdzam zamówienie”. Kliknięcie tego przycisku jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży.

Dostawa

Nie ma mnie na miejscu, który podałem w adresie dostawy, czy dostanę dzień wcześniej informację o dostawie żeby dojechać na miejsce?

Tak, w zależności od wybranego kuriera przed dostawą otrzymasz awizację dostawy w formie e-mail, sms lub telefonu.

Jak mogę skontaktować się z firmą kurierską? Czy otrzymam link do śledzenia dostawy?

Po wysłaniu produktów wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z informacją, jakim kurierem wysyłamy dany produkt oraz o ile to możliwe link do śledzenia. Możesz skontaktować się z firmą kurierską, która ma Twoje zamówienie.

Jakim kurierem otrzymam zamówienie? Jak zostanie dostarczone zamówienie? Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?

Korzystamy z różnych usług kurierskich w zależności od wielkości przesyłki.

Kiedy otrzymam zamówienie?

Czas dostawy przedstawiony w ofercie jest różny dla różnych grup produktów. Ponieważ wysyłka odbywa się z magazynów lub bezpośrednio z zakładów produkcyjnych zlokalizowanych na terenie całego kraju czasami podajemy przybliżony termin dostawy, np. „Dostawa od 1 do 2 tygodni”.

Meble oznaczone „szybka wysyłka” z naszych magazynów wysyłamy ekspresowo — w ciągu 24h, jeśli produkt znajduje się w magazynie partnera wysyłka może potrwać dłużej, ale dotrze do Ciebie maksymalnie w 7 dni.

Meble oznaczone „produkt na zamówienie” produkujemy pod indywidualne potrzeby klienta. Dostawa towaru odbywa się po produkcji. Termin dostawy uzależniony jest od produkcji oraz tras firm kurierskich, dlatego czas realizacji takich zamówień podajemy w tygodniach, a nie dniach.

Meble oznaczone jako “przedsprzedaż” wysyłamy po przyjęciu towaru na naszym magazynie. W przedsprzedaży rezerwujesz towar, którego nie ma jeszcze na naszym magazynie. Termin dostawy podany w ofercie jest orientacyjny i może ulec zmianie.

Czy kurier wniesie moje zamówienie?

Kurier nie ma obowiązku wniesienia mebla do mieszkania (blok, kamienica), gdy jego rozmiar przekracza 30 kg. Ten rodzaj przesyłek jest dostarczany przez kuriera tylko przed lokal lub tylko za drzwi klatki schodowej. Kurier nie ma obowiązku wniesienia przesyłki ani pomocy we wniesieniu.

Firma dostarczająca ma obowiązek dostarczyć przesyłkę paletową do pierwszej bariery architektonicznej, czyli np. płot/furtka lub drzwi wejściowe (tylko w przypadku lokali na parterze, z dogodnym dojazdem dla aut dostawczych z windą) lub tylko pod drzwi klatki schodowej (w przypadku lokali wielorodzinnych).

Jak najlepiej przygotować się na odbiór mebli?

W przypadku trudności z dojazdem firmy spedycyjnej do posesji lub miejsca zamieszkania, należy podać taką informację w momencie składania zamówienia (wpisać w komentarzu). Przed przyjazdem kuriera przygotuj się na odbiór towaru. Pamiętaj, że meble to często duże i ciężkie przesyłki — kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru, zorganizuj miejsce odbioru i osoby do wniesienia towaru.

W momencie odbioru towaru prosimy o uważne sprawdzenie stanu przesyłki w obecności kuriera przed pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru. W momencie stwierdzenia uszkodzeń należy sporządzić protokół szkody. Zniszczone opakowanie nie oznacza uszkodzonego produktu, a protokół jest dowodem, że prawdopodobna szkoda mogła powstać podczas transportu, a nie została spowodowana przez Klienta. Bardzo istotne jest, aby prawidłowo spisać protokół — dokładnie opisać stan opakowania oraz umieścić szczegóły, które wskażą, że uszkodzenie powstało w transporcie.

Nie należy odmawiać przyjęcia uszkodzonej przesyłki, ponieważ uszkodzone opakowanie nie oznacza uszkodzonego produktu wewnątrz. Każda przesyłka jest ubezpieczona, więc nawet gdyby okazało się, że po rozpakowaniu produkt jest uszkodzony — w toku postępowania reklamacyjnego wyegzekwujemy roszczenie od firmy transportowej. Warunkiem sprawnego rozpatrzenia reklamacji jest właściwe spisanie protokołu szkody i zgłoszenie powstałej szkody w dniu dostawy. Niesporządzenie protokołu szkody lub niewłaściwe sporządzenie protokołu np. Błędna informacja co do stanu opakowania, zła data na protokole może znacznie wydłużyć czas rozpatrywania reklamacji, a nawet uniemożliwić wyegzekwowanie roszczenia. W przypadku niemożności spisania protokołu należy sporządzić adnotację na liście przewozowym (informacja o uszkodzeniu, podpis, data i godzina odbioru przesyłki) oraz wykonać zdjęcie lub kopię listu przewozowego.

Skąd mam wiedzieć kiedy otrzymam zamówienie?

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail ze wszystkimi potrzebnymi szczegółami dostawy oraz jeśli to możliwe z linkiem do śledzenia dostawy. Większość kurierów wysyła również awizację w dniu dostawy w formie sms lub e-mail. Często również kurier kontaktuje się telefonicznie, aby podać datę i godzinę.

Produkty

Co to znaczy, że produkt jest w przedsprzedaży?

Sprzedaż części produktów w naszej ofercie rozpoczynamy przed planowaną dostawą na nasz magazyn. Ten rodzaj sprzedaży nazywamy przedsprzedażą. Kupując towar w przedsprzedaży rezerwujesz go.

Produkty zakupione w przedsprzedaży są nie tylko tańsze, ale również mają pierwszeństwo w kolejce wysyłek w dniu dostawy, więc masz pewność, że tego produktu nikt nie zwinie Ci sprzed nosa. Ofertą przedsprzedaży objęte są całkiem nowe modele produktów, których nigdy nie było jeszcze w naszej ofercie oraz produkty szczególnie popularne, czekające na uzupełnienie stanu magazynowego. Przedsprzedaż pozwala nam obniżyć cenę produktu jeszcze przed jego trafieniem do regularnej sprzedaży. Kupując teraz, zapłacisz za towar znacznie mniej od tych, którzy kupili produkt po dostawie. Co więcej, jeśli chcesz, nie musisz płacić za towar w formie przedpłaty, ale wybrać płatność dopiero przy odbiorze. Masz nie tylko pewność, że dostaniesz towar przed wszystkimi, ale nabywasz go z rzeczywistym rabatem.

Widzę, że produkt jest niedostępny - kiedy będzie ponownie dostępny?

Kiedy wiemy, że produkt będzie ponownie dostępny i mamy pewność, że data dostawy nie ulegnie znaczącej zmianie, rozpoczynamy przedsprzedaż. Nie każdy produkt objęty jest możliwością przedsprzedaży. Zalecamy śledzenie produktu, ponieważ często jego dostępność zmienia się kilka razy dziennie.

Jeżeli chcesz otrzymać powiadomienie, kiedy produkt będzie ponownie dostępny skorzystaj z formularza dostępnego na stronie produktu.

Kto jest producentem mebli?

W lectus24.pl znajdziesz produkty pochodzące od wielu różnych dostawców, zarówno krajowych, jak i zagranicznych. Jeżeli producent chce sprzedawać produkt pod swoją marką znajdziesz jego nazwę na stronie produktu.

Sami również jesteśmy producentem wielu produktów i taką informację również znajdziesz na stronie produktu.

Dlaczego na głównej stronie widnieje, że jest kampania promocyjna -50%, a jak wchodzę w produkt to cena wcale nie jest obniżona o 50%?

Na stronie informujemy o maksymalnym możliwym rabacie udzielonym w trakcie trwania kampanii. Szczegółowy rabat znajdziesz zawsze na stronie produktu.

Nie otrzymałam nóżek i podłokietników, dlaczego/gdzie są?

Aby uniknąć uszkodzeń w transporcie, czasami przechowujemy nogi wewnątrz sofy/fotela — sprawdź wnętrze spodu podszewki Twojego produktu. Nogi oraz podłokietniki są zwykle przechowywane pod podstawą w zapinanej na zamek/szczelnej komorze.

Czym jest wypełnione siedzisko sofy/narożnika?

Meble tapicerowane mają warstwy. Pierwszą jest warstwa nośna, czyli stelaż, składający się z ramy, przegród, elementów mocowania okuć, samych okuć oraz boczków z ewentualnymi ich wyprofilowania (zaokrąglenia i łuki). Warstwa ta odpowiada za trwałość konstrukcji.

W droższych modelach, rama będzie wykonana z twardego drewna liściastego np. z buku, przegrody będą wykonane z wytrzymałej na obciążenia mechaniczne sklejki. Podobnie profile boczków, jeśli będą miały kształt łuków i zaokrągleń mogą być wykonane z giętej sklejki. W tańszych rozwiązaniach rama wykonana będzie z bardziej miękkiego drewna liściastego jak na przykład brzoza lub z drewna iglastego, najczęściej z sosny. Zdarza się, że w konstrukcji stelaża nie zastosowano drewna. W zamian użyto płytę wiórową lub MDF. Im drewno twardsze, tym lepiej dla trwałości stelaża. Tam gdzie zależy nam na niskiej cenie, przegrody również wykonane będą z płyty wiórowej a wyprofilowania boczków powstaną, dzięki zastosowaniu kartonu. W boczkach, w których nie ma łuków lub są one nieznaczne, znajdziemy płytę pilśniową, HDF lub płytę meblową.

Drugą warstwą jest warstwa podtrzymująca. Warstwa ta nie tylko odpowiada za wytrzymałość siedziska i oparcia, ale również znacząco wpływa na komfort. Na komfort wpływa sztywność materiałów z jakich jest wykonana: w warstwie tej nie znajdziemy sprężyny bonellowej, za to sprężynę falistą (bonell może być zastosowany w warstwie sprężynującej).

Trzecią warstwą jest warstwa sprężynująca. Jej zadaniem jest dbałość o komfort siedzenia i oparcia oraz trwałość siedziska. W warstwie tej możemy spotkać między innymi sprężyny bonellowe (bonell), kieszeniowe, pianki typu T, pianki wysokoelastyczne HR, lateksowe, visco, maty pół-puchowe itp. Ostatnią warstwą jest owata, odpowiedzialna za niwelowanie nierówności pod tkaniną i „miękki dotyk” oraz pokrowiec z tkaniny lub skóry.

Od czego zależy komfort siedziska w meblach tapicerowanych?

W skrócie od dwóch warstw — warstwy podtrzymującej i sprężynującej, to jego dostępność zmienia się kilka razy dziennie.

Co to jest test ścierania tkaniny / test martindala?

Test pocierania to ruch w przód iw tył, który naśladuje zużycie spowodowane siadaniem lub wstawaniem z tapicerowanego siedzenia. 3000 podwójnych potarć oznacza rok użytkowania.

Zwroty i reklamacje

Jak mogę anulować zamówienie?

Zmiany w obrębie zamówienie lub jego anulowanie możliwe jest tylko w sytuacji, w której zamówiony przez Ciebie produkt nie został jeszcze wysłany. W takim wypadku po prostu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Lectus. Nie możesz samodzielnie zmieniać lub anulować zamówienia w panelu klienta. Informacje o etapie, na którym znajduje się Twoja przesyłka uzyskasz w zakładce "Moje zamówienia".

Jeśli chcesz wymienić produkt, który już został wysłany na inny, musisz poczekać na przesyłkę, zwrócić ją i złożyć zamówienie od nowa.

Jak mogę zwrócić towar?

Aby zwrócić towar należy najpierw skontaktować się z naszą Obsługą Klienta Zalecamy skorzystanie z formularza odstąpienia od umowy, który znajdziesz tutaj, ale nie jest to obowiązkowe. Możesz wysłać do nas na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub e-mail z informacją o odstąpieniu.

Następnie, aby zwrot doszedł do skutku, prosimy odesłać lub przekazać nam towar osobiście niezwłocznie na adres magazynu centralnego: Lectus Health and Beauty, Krapkowicka 4B, 47-341 Żużela.

Sposób odesłania produktów jest dowolny. Aby uniknąć uszkodzeń towaru w transporcie, zalecamy skorzystanie z usług firmy specjalizującej się w transporcie mebli (np. DTS Transport Sp. z o..), która w należyty sposób zadba o odbiór towaru i dostarczenie go do naszego magazynu. Po Twojej stronie należy przygotowanie towaru do wysyłki oraz opłacenie usługi.

Aby poznać cennik usług transportowych lub zamówić usługę zwrotu mebla w firmie DTS Transport, skontaktuj się: telefonicznie, dzwoniąc pod numer 22 307 68 98, mailowo, pisząc na adres [email protected], zostawiając swój numer telefonu w polu „skontaktuj się z nami” na stronie https://www.mojadostawa.pl.

Zapoznaj się również ze szczegółowymi informacjami na temat procesu zwracania towaru za pośrednictwem kuriera Zadbano.

Jak przygotować przesyłkę do zwrotu?

Po Twojej stronie należy zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem w transporcie. Zalecany zwracanie towaru w opakowaniu fabrycznym, a towary newralgiczne takie jak szafki wykonane z płyty meblowej dodatkowo zabezpieczyć folią bąbelkową, sztywnym kartonem oraz streczem.

Jeżeli zwracasz towar na palecie, pamiętaj o tym, aby towar nie wystawał poza obrys palety, a sam towar był przytwierdzony do palety. Po przytwierdzeniu towaru do palety należy owinąć stretchem towar razem z paletą.

Do ilu dni mogę zwrócić towar?

Zwrotu artykułów, również przecenionych, można dokonać za pomocą ustawowego 14-dniowego prawa odstąpienia od umowy oraz dodatkowego 100-dniowego prawa zwrotu oferowanego przez nasz sklep.

Którego towaru nie można zwracać?

Jeżeli nie będziesz zadowolony z zakupów na www.lectus24.pl, możesz zwrócić lub wymienić nieużywany produkt aż do 100 dni od momentu otrzymania przesyłki. Nie przyjmujemy zwrotów artykułów używanych, mebli wykonanych na indywidualne zamówienie oraz materacy, których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Kupiłem/am towar “na firmę” - kiedy mogę zwrócić towar?

Jeżeli kupiłeś towar na firmę, która nie jest jednoosobową działalnością gospodarczą, w rozumieniu Kodeksu Cywilnego nie jesteś Konsumentem a Klientem i nie przysługuje Ci prawo do zwrotu towaru. Jeśli jednak kupiłeś towar na firmę, która jest jednoosobową działalnością gospodarczą, to w rozumieniu prawa jesteś Konsumentem-przedsiębiorcą. Konsumentowi-przedsiębiorcy, który dokona zakupu po 1 czerwca 2020 roku, przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych, bez podawania przyczyny. Zakup nie może mieć związku z działalnością zawodową Konsumenta-przedsiębiorcy. Weryfikacja tego, czy dany zakup ma charakter zawodowy, będzie opierała się o Centralną Ewidencję i Informację o Działalności Gospodarczej (CEiDG).

W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwrotu płatności dokonujemy przy użyciu takich samych sposobów płatności. W przypadku płatności przy odbiorze zwrot pieniędzy odbywa się na konto bankowe, którego numer został zapisany w formularzu odstąpienia. Przy płatności za pośrednictwem PayPal, zwrot pieniędzy następuje na konto PayPal. W przypadku zakupu towaru na raty klient otrzymuje zwrot równowartości pieniężnej towaru, jednak nie jest to równoważne z anulowaniem umowy ratalnej między bankiem a klientem.

Czy otrzymam zwrot pełnej kwoty?

Zwrot pełnej kwoty zakupu dochodzi do skutku tylko w przypadku zwrotu towaru w takim samym stanie jak w chwili wydania towaru klientowi. Zwrotom podlegają również produkty rozpakowane, bez oryginalnego opakowania, zmontowane meble i akcesoria, o ile noszą one wyłącznie takie ślady korzystania, które wynikają z użycia ich w sposób konieczny do stwierdzenia ich charakteru, cech i funkcjonowania. Jeżeli na produkcie widoczne będą ślady użytkowania, zwrot pełnej kwoty nie dochodzi do skutku, a klient zobowiązany jest ponieść koszty zmniejszenia wartości zwracanego przedmiotu lub ponownego odesłania przesyłki do klienta. Zwrotom podlegają również produkty przecenione.

W przypadku zamówień zrealizowanych z udziałem usługi LectusSmartShopping zwrot kosztów dostawy dochodzi do skutku tylko w przypadku zwrotu wszystkich produktów z danego nośnika. Przeczytaj więcej na temat usługi LectusSmartShopping tutaj.

Czy otrzymam zwrot pełnej kwoty?

Zwrot pełnej kwoty zakupu dochodzi do skutku tylko w przypadku zwrotu towaru w takim samym stanie jak w chwili wydania towaru klientowi. Zwrotom podlegają również produkty rozpakowane, bez oryginalnego opakowania, zmontowane meble i akcesoria, o ile noszą one wyłącznie takie ślady korzystania, które wynikają z użycia ich w sposób konieczny do stwierdzenia ich charakteru, cech i funkcjonowania. Jeżeli na produkcie widoczne będą ślady użytkowania, zwrot pełnej kwoty nie dochodzi do skutku, a klient zobowiązany jest ponieść koszty zmniejszenia wartości zwracanego przedmiotu lub ponownego odesłania przesyłki do klienta. Zwrotom podlegają również produkty przecenione.

W przypadku zamówień zrealizowanych z udziałem usługi LectusSmartShopping zwrot kosztów dostawy dochodzi do skutku tylko w przypadku zwrotu wszystkich produktów z danego nośnika. Przeczytaj więcej na temat usługi LectusSmartShopping tutaj.

Otrzymałem wadliwy/uszkodzony produkt

Chociaż zdarza się to bardzo rzadko, jeżeli podczas odbioru towaru zauważysz, że opakowanie zawiera widoczne niepokojące wgniecenia lub inne ślady uszkodzeń, prosimy o sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera, w dniu otrzymania paczki. Dzięki temu później na spokojnie w domu możesz sprawdzić, czy w środku coś się uszkodziło. Jeżeli doszło do uszkodzenia towaru i masz spisany protokół szkody złóż reklamację korzystając z formularza dostępnego tutaj. Nie zapomnij dołączyć protokołu i zdjęć uszkodzeń lub wady.

Otrzymałem/am niekompletny produkt

Jeżeli otrzymałeś niekompletny produkt, prosimy, skontaktuj się z działem reklamacji za pomocą formularza dostępnego tutaj. W swoim zgłoszeniu wskaż, których elementów brakuje korzystając z instrukcji montażu dołączonej do produktu.

Nie otrzymałem/am nóżek i podłokietników

Po wysłaniu produktów wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z informacją, jakim kurierem wysyłamy dany produkt oraz o ile to możliwe link do śledzenia. Możesz skontaktować się z firmą kurierską, która ma Twoje zamówienie.

Jak mogę złożyć reklamację?

Najłatwiej zrobisz to na stronie https://lectus24.pl/info/reklamacja-towaru.html

Płatność

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

W naszym koszyku nie musisz decydować czy chcesz zapłacić za całe zamówienie z góry czy przy odbiorze. Teraz planując dostawę w koszyku, możesz wybrać płatność przy odbiorze dla całego zamówienia lub zdecydować dla każdego produktu osobno.

Jak mogę otrzymać fakturę VAT do zamówienia?

Zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, jeżeli chcesz otrzymać fakturę Vat, musisz nas o tym poinformować przed złożeniem zamówienia. Jeżeli składasz zamówienie telefonicznie lub mailowo poinformuj konsultanta Obsługi Klienta o chęci otrzymania faktury VAT. Jeżeli składasz zamówienie osobiście za pośrednictwem sklepu internetowego, zaznacz opcję „chcę otrzymać fakturę VAT” w koszyku. Nie ma możliwości uzyskania faktury VAT po złożeniu zamówienia, jeśli nie zaznaczyłeś tej opcji w koszyku. Nie możesz również zmienić danych do faktury po złożeniu zamówienia.

Kiedy otrzymam fakturę VAT do zamówienia?

Fakturę VAT otrzymasz e-mailem na podany adres e-mail w dniu odbioru towaru lub maksymalnie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania towaru. Jeżeli kupiłeś towar wyprodukowany na zamówienie i wpłaciłeś zaliczkę, przed otrzymaniem finalnej faktury VAT otrzymasz cząstkową fakturę.

Jakie są dane konta bankowego sklepu Lectus24.pl?

Lectus Health and Beauty
Ks. Koziołka 18a, 47-303 Krapkowice
25 1050 1487 1000 0092 3646 9202
ING Bank Śląski

W tytule przelewu należy wpisać imię, nazwisko oraz numer zamówienia. Należy dokonać oddzielnych przelewów za każde złożone zamówienie.

O co chodzi w podziale płatności na „opłatę wstępną” i „dopłatę przy odbiorze”?

W przypadku zamówienia towaru z kategorii „zaprojektuj”, oznaczonego etykietą „na zamówienie” nie ma możliwości płatności pełnej kwoty produktu przy odbiorze. W przypadku wyboru płatności przy odbiorze automatycznie podzielimy płatność na opłatę wstępną (10-20% wartości towaru) wypłacaną w momencie składania zamówienia oraz dopłatę (pozostałą część należności za produkt) opłacaną przy odbiorze towaru. Towary wykonywane na zamówienie nie podlegają anulacji oraz zwrotowi. Jeżeli po wyprodukowaniu towaru odmówisz odbioru towaru oraz dokonania dopłaty, nie otrzymasz zwrotu wpłaconej wcześniej opłaty wstępnej. Wpłatę „opłaty wstępnej” można dokonać jedynie za pośrednictwem systemu płatności PayU.

Co to jest faktura zaliczkowa i czym różni się od końcowej?

Faktura zaliczkowa — wystawiana jest w związku z rozliczeniem otrzymanych zaliczek przyporządkowanych do określonego zamówienia, którego dostawa ma nastąpić w przyszłości. Faktura zaliczkowa końcowa — to odrębny dokument, zawiera informacje o wartości całego zamówienia oraz rozliczenie kwot poszczególnych zaliczek. Dokument ten wystawia się po dostarczeniu towaru.

Dlaczego naliczyło mi dodatkowy koszt za pobranie?

Pobranie jest jedną z kilku usług dodatkowych, które oferują kurierzy. Usługa pobrania jest usługą dodatkową — płatną. Tak jak w przypadku kosztów dostawy, do kosztu usługi pobrania nie naliczamy dodatkowych opłat do ceny przewoźnika. Cena dostawy oraz usług dodatkowych składa się tylko z cen, które wynegocjowaliśmy u naszych przewoźników oraz ewentualnych kosztów opakowań lub palety. Nie zarabiamy na dostawie.

Na fakturze są błędne dane.

Jeżeli dane na fakturze nie zgadzają się z danymi podanymi prosimy skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta.

Techniczne

Dlaczego nie mogę wpisać danych do faktury?

Możliwość wpisania danych do faktury w koszyku pokażą się po wyborze opcji “chcę otrzymać fakturę VAT”.

Dlaczego nie można połączyć kosztów dostawy?

Nasze magazyny znajdują się w wielu lokalizacjach w Polsce. Różny asortyment znajduje się na każdym z nich. Część produktów wysyłamy bezpośrednio od producentów. Dlatego nie zawsze jesteśmy w stanie połączyć wszystkie produkty w jedną wspólną dostawę.

Widzę, że produkt jest już niedostępny, kiedy będzie ponownie?

Jeśli chcesz być poinformowany o ponownej dostępności towaru, zapisz się do powiadomienia. Wystarczy wpisać swój adres e-mail i kliknąć “zapisz mnie”. W momencie otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail z informacją o ponownej możliwości zakupu towaru.

Nie otrzymałam potwierdzenia zamówienia na maila. Nie otrzymałem numeru zamówienia.

Jeżeli nie otrzymałeś/aś potwierdzenia zamówienia z numerem zamówienia po dokonaniu zamówienia w naszym sklepie, odczekaj do 24h po dokonaniu zamówienia i ponownie sprawdź swoją skrzynkę. Jeżeli w dalszym ciągu nie otrzymałeś/aś potwierdzenia, sprawdź folder ze spamem. Jeżeli wciąż nie będziesz miał potwierdzenia, prosimy skontaktuj się z naszym działem Obsługi Klienta.

Nie mogę złożyć zamówienia.

Jeżeli masz jakiekolwiek problemy techniczne podczas składania zamówienia, prosimy o kontakt z naszym działem Obsługi Klienta. Pamiętaj, że możesz również złożyć zamówienie telefonicznie, e-mailowo lub przez live-czat w godzinach pracy konsultantów.

Nie mogę zalogować się na swoje konto.

Jeśli nie możesz zalogować się na swoje konto użytkownika, kliknij link „Nie pamiętam hasła”. Następnie wpisz adres e-mail użyty podczas rejestracji. Jeżeli mamy Twój e-mail w systemie, wyślemy Ci link do zmiany hasła. Jak tylko klikniesz otrzymany link, otrzymasz nowe hasło, na które możesz się zalogować.



Nasza strona internetowa wykorzystuje technologie plików cookies (tzw.ciasteczka) oraz podobne technologie w celach statystycznych, reklamowych i funkcjonalnych. Dzięki nim możemy lepiej dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Klikając "Zgadzam się"  wrażasz zgodę na wykorzystywanie Twoich plików cookies. Dowiedź się więcej klikając tutaj.

Spersonalizuj Zgadzam się
+
ZALOGUJ
ZALOGUJ
lub
ZAREJESTRUJ