balkon? ogród? taras?
urządzaj i oszczędzaj!
sprawdź kampanię ogrodową!

Sofa dwuosobowa Modino

Wysyłka z: Magazyn Partnera

Marka: Lectus
Brak na stanie
Dostępne u dostawcy: Tak Dostawa od 11 do 12 tygodni

Dostawa: 189,00 zł

Kurier: PEKAES-Paleta

#meblebezVAT + kampania ogrodowa + ACTONA Deals + WEEKEND SALE -> rabat -15% na wszystko nieprzecenione z kodem WEEKEND15 - ważne do 14.06

Do końca promocji pozostało 15144

od 1 609,00 zł

Skonfiguruji dodaj do koszyka

Zadzwoń teraz!

+48 77 546 77 21

lub zostaw swój numer.
Oddzwonimy do Ciebie.

  • Opis produktu
  • Parametry techniczne
  • Dostawa
  • Opinie

Opis produktu

Kluczowe cechy:

  • Sofa dwuosobowa
  • Tapicerowany tył sofy
  • Kolor i materiał tapicerki do wyboru
  • Drewniane nóżki
  • Wygodne wypełnienie siedziska
  • Element kompletu mebli wypoczynkowych Modino
  • Tkanina na pierwszym zdjęciu podobna do Soro 93

Kanapa dwuosobowa w eleganckim stylu

Urządzanie salonu wcale nie musi być trudne i czasochłonne. Żmudne poszukiwania mogą pójść znacznie szybciej jeżeli zdecydujesz się na komplet mebli wypoczynkowych zamiast pojedynczych elementów. Chyba że potrzebujesz tylko niewielkiej sofy, to poznaj tę z kompletu Modino.

Wygodna sofa Modino szczególnie przypadnie do gustu miłośnikom niewymuszonej elegancji. Jej pikowane oparcie, szerokie podłokietnik i opływowe kształty tworzą mebel o charakterystycznym i wyrazistym designie. Grube poduchy na siedzisku sprawiają wrażenie bardzo wygodnych. To nie tylko wrażenie, sofa Modino to gwarancja komfortowego odpoczynku w Twoim salonie.

Kanapa do salonu dostępna jest w wielu tkaninach i kolorach. Wybierz swój ulubionym i odpoczywaj wygodnie. Do kompletu można dobrać fotel i trzyosobową kanapę oraz puf.

Parametry techniczne

Wymiary
Wysokość 75 cm
Szerokość 126 cm
Głębokość 78 cm
Wysokość nóżek 13 cm
Wysokość siedziska 45 cm
Szerokość siedziska 92 cm
Głębokość siedziska 60 cm
Materiał
Materiał Tkanina
Materiał nóżek Drewno
Konstrukcja szkieletu Drewno, płyta wiórowa
Tapicerka siedziska Tkanina
Tapicerka oparcia Tkanina
Tapicerka tyłu oparcia Tkanina
Wysyłka i montaż:
Gwarancja 24 miesiące
Stan dostawy Do montażu
Czas wysyłki 10-14 tygodni
Inne funkcje
Przeznaczenie Salon
Parametry produktu
Styl Skandynawski
Kolor Biały, Odcienie fioletu, Odcienie zieleni, Odcienie brązu, Odcienie różu, Czarny, Odcienie niebieskiego, Odcienie żółci, Odcienie czerwieni, Odcienie szarości, Odcienie beżu, Odcienie pomarańczowego
Informacje o produkcie
Funkcja spania Nie
Kształt nóg stożki
Typ sofy Stały
Ilość siedzeń 2
Pojemnik na pościel Nie
Wypełnienie siedziska Pianka, sprężyny faliste
Wypełnienie oparcia Pianka
Kategorie Kanapy
Twardość siedziska Średniotwarde
Pozostałe informacje
Kraj produkcji Polska
sofa-dwuosobowa-modino

Kliknij, aby powiększyć.

Opinie

Podziel się opinią o produkcie

Pomóż innym dokonać trafnych zakupów i podziel się Twoimi doświadczeniami dotyczącymi naszych produktów. Napisz w kilku słowach co sądzisz o tym produkcie - jak oceniasz jakość wykonania, komfort użytkowania, materiały?

Dostawa

DOSTAWA

Przeczytaj jak to robimy!

Dostawa Lectus
Dostarczymy Twoje zamówienie w każdy zakątek Polski, prosto we wskazany przez Ciebie adres - tak, aby każdy mógł zamówić wymarzone meble bez zbędnych przeszkód. Poniżej zebraliśmy wszystkie przydatne informacje na temat dostawy

Czas dostawy

Czas dostawy przedstawiony w ofercie jest różny dla różnych grup produktów. Ponieważ wysyłka odbywa się z magazynów lub bezpośrednio z zakładów produkcyjnych zlokalizowanych na terenie całego kraju czasami podajemy przybliżony termin dostawy no. "Dostawa od 1 do 2 tygodni".

Meble oznaczone "szybka wysyłka" wysyłamy ekspresowo w ciągu 24h od zaksięgowania wpłaty, a w przypadku przesyłki pobraniowej - od momentu złożenia zamówienia. Wysyłki realizowane są w dni robocze.

Meble oznaczone “produkt na zamówienie” produkujemy pod indywidualne potrzeby klienta. Dostawa towaru odbywa się po produkcji. Termin dostawy uzależniony jest od produkcji oraz tras firm kurierskich, dlatego czas realizacji takich zamówień podajemy w tygodniach, a nie dniach.

Meble oznaczone jako “przedsprzedaż” wysyłamy po przyjęciu towaru na naszym magazynie. W przedsprzedaży rezerwujesz towar, którego nie ma jeszcze na naszym magazynie. Termin dostawy podany w ofercie jest orientacyjny i może ulec zmianie.

Formy dostawy

Dostawa odbywa się za pośrednictwem najlepszych kurierów oraz firm spedycyjnych. Wśród nich znajdziesz m.in. DPD, UPS, PEKAES,INPOST, Poczta Polska oraz cały szereg lokalnych przewoźników. Bez względu na firmę transportową, przesyłki doręczamy w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 17.00. W przypadku kurierów DPD, Ups i Pekaes w nadania przesyłki Klient otrzymuje e-mailowo numer listu przewozowego przesyłki, na podstawie którego może sprawdzić jej status na stronie internetowej firmy kurierskiej.

Przesyłki kartonowe

  • Stoliki, ławy, biurka, mniejsze stoły, krzesła, konsole, toaletki, szafki, komody, regały, są zapakowane w kartony ze styropianem i ich waga waha się między 15 kg a 31 kg.
  • Małe sofy, łóżka metalowe, łóżka tapicerowane zapakowane są tylko w karton i ich waga przekracza 31 kg.
Dostawa Lectus
Zależnie od rodzaju opakowania fabrycznego, przesyłki newralgiczne są przez nas dodatkowo zabezpieczone folią bąbelkową, sztywnym kartonem i streczem. Kurier nie ma obowiązku wniesienia mebla do mieszkania (blok, kamienica), gdy jego rozmiar przekracza 30 kg. Ten rodzaj przesyłek jest dostarczany przez kuriera tylko przed lokal, lub tylko za drzwi klatki schodowej. Kurier nie ma obowiązku wniesienia przesyłki, ani pomocy we wniesieniu.

Przesyłki paletowe

Dostawa Lectus
Większe meble takie jak narożniki, masywne stoły, duże szafy, łóżka kontynentalne oraz niektóre sofy i łóżka dostarczane są na paletach, gotowe do prostego montażu. Niektóre z nich zabezpieczone są profilami z kartonu oraz folią, a całość dostarczana jest na palecie. Waga tych mebli to nawet 100 kg, natomiast gabaryt paczek odpowiada wielkości mebla. Firma dostarczająca ma obowiązek dostarczyć przesyłkę paletową do pierwszej bariery architektonicznej czyli np. płot/furtka lub drzwi wejściowe (tylko w przypadku lokali na parterze, z dogodnym dojazdem dla aut dostawczych z windą) lub tylko pod drzwi klatki schodowej (w przypadku lokali wielorodzinnych). Należy odpowiednio przygotować się do odbioru takiej przesyłki oraz pamiętać, że mebel będzie wymagał wniesienia, rozpakowania, montażu oraz ustawienia, we własnym zakresie.

Przesyłki wielkogabarytowe

Dostawy są realizowane od poniedziałku do soboty. Dzień przed dostawą firma dostarczająca przesyłkę kontaktuje się z Klientem, informując o przybliżonej godzinie dostawy tak, aby Klienci mogli się do niej przygotować. W tym momencie istnieje również możliwość przesunięcia dostawy na dogodny dla Klienta termin. W dniu dostawy kierowca jeszcze raz kontaktuje się z Klientem w celu potwierdzenia dostawy. W związku z tym, iż kierowca dostarcza danego dnia kilka zamówień prosimy o odbieranie telefonów od kierowcy. Nieodebranie telefonu od kierowcy w dniu dostawy może skutkować nie dostarczeniem towaru. Do niektórych mebli wielkogabarytowych oferujemy usługę pomocy we wniesieniu do każdego typu lokalu. Kierowca nie ma obowiązku wnoszenia mebli, jedynie pomocy we wniesieniu. Dlatego, aby doszło do realizacji usługi, Klient zobowiązuje się zapewnić obecność drugiej osoby do wnoszenia mebli podczas dostawy.
Dostawa Lectus

Jak przygotować się na odbiór mebli?

W przypadku trudności z dojazdem firmy spedycyjnej do posesji lub miejsca zamieszkania, należy podać taką informację w momencie składania zamówienia (wpisać w komentarzu). Przed przyjazdem kuriera przygotuj się na odbiór towaru. Pamiętaj, że meble to często duże i ciężkie przesyłki - kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru, zorganizuj miejsce odbioru i osoby do wniesienia towaru. W momencie odbioru towaru prosimy o uważne sprawdzenie stanu przesyłki w obecności kuriera przed pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru. W momencie stwierdzenia uszkodzeń należy sporządzić protokół szkody. Zniszczone opakowanie nie oznacza uszkodzonego produktu, a protokół jest dowodem, że prawdopodobna szkoda mogła powstać podczas transportu, a nie została spowodowana przez Klienta. Bardzo istotne jest, aby prawidłowo spisać protokół - dokładnie opisać stan opakowania oraz umieścić szczegóły, które wskażą, że uszkodzenie powstało w transporcie. Nie należy odmawiać przyjęcia uszkodzonej przesyłki, ponieważ uszkodzone opakowanie nie oznacza uszkodzonego produktu wewnątrz. Każda przesyłka jest ubezpieczona, więc nawet gdyby okazało się, że po rozpakowaniu produkt jest uszkodzony - w toku postępowania reklamacyjnego wyegzekwujemy roszczenie od firmy transportowej. Warunkiem sprawnego rozpatrzenia reklamacji jest właściwe spisanie protokołu szkody i zgłoszenie powstałej szkody w dniu dostawy. Niesporządzenie protokołu szkody lub niewłaściwe sporządzenie protokołu np. Błędna informacja co do stanu opakowania, zła data na protokole może znacznie wydłużyć czas rozpatrywania reklamacji, a nawet uniemożliwić wyegzekwowanie roszczenia. W przypadku niemożności spisania protokołu należy sporządzić adnotację na liście przewozowym (informacja o uszkodzeniu, podpis, data i godzina odbioru przesyłki) oraz wykonać zdjęcie lub kopię listu przewozowego.

Pasujące dodatki

Dobierz z tej samej kolekcji