Narożnik rozkładany Evo regulowane zagłówki

Wysyłka z: Magazyn Partnera

Marka: Lectus

Wysyłka

PEKAES-Paleta 11-12 tygodnie + 3 dni robocze 379 zł
Za pobraniem PEKAES: + 117,16 zł

3 239,00 zł

Skonfiguruji dodaj do koszyka

infolinia offline
sklep@lectus24.pl

Zadzwoń

lub zostaw swój numer.
Oddzwonimy do Ciebie.

  • Opis produktu
  • Parametry techniczne
  • Dostawa
  • Opinie

Opis produktu

Kluczowe cechy

  • Powierzchnia spania: 130x195 cm
  • Szeroki wybór tkanin obiciowych
  • Pojemnik na pościel
  • Regulowane zagłówki
  • Siedzisko i oparcie ze sprężyny falistej i pianki wysokoelastycznej
  • Gumowe kółka na nóżkach

Szary narożnik z pojemnikiem i regulowanymi zagłówkami

Narożnik Evo powstał z myślą o nowoczesnych salonach. Został zaprojektowany w łagodnej, eleganckiej stylistyce.

Narożnik rozkładany to mebel stworzony z myślą o Twoich potrzebach. Możliwość rozłożenia sprawia, że zyskujesz dodatkowe miejsca do spania lub relaksu. Pojemnik na pościel pomoże Ci utrzymać porządek, a wypełnienie ze sprężyny falistej i pianki wysokoelastycznej zadbają o maksimum wygody.

Narożnik do salonu Evo posiada także gumowe kółka na nóżkach – które pomagają zachować podłogę w nienaruszanym stanie – oraz regulowane zagłówki. Dzięki nim w pełni dostosujesz narożnik do swoich wymagań. A automat ułatwiający rozkładanie typu delfin sprawia, że ta czynność staje się dziecinnie prosta. Rozmiar powierzchni spania to aż 130x195 cm. Narożnik bez problemu może więc służyć jednocześnie dwóm osobom.

Parametry techniczne

Wymiary
Wysokość91-104 cm
Szerokość255 cm
Głębokość205 cm
Powierzchnia spania130x195 cm
Materiał
MateriałTkanina, Ekoskóra
Wysyłka i montaż:
Gwarancja24 miesiące
Stan dostawyDo montażu
Czas wysyłki10-14 tygodni
Inne funkcje
PrzeznaczenieSalon
Parametry produktu
StylNowoczesny
KolorOdcienie szarości, Biały, Odcienie beżu, Odcienie zieleni, Odcienie różu, Czarny, Odcienie fioletu, Odcienie niebieskiego, Odcienie brązu
Informacje o produkcie
Strona narożnikaprawostronny, lewostronny
Funkcja spaniaTak
Kształt sofyNarożnik
Liczba ramion1 ramię
Pojemnik na pościelTak
Funkcje produkturegulacja zagłówków, funkcja spania, z pojemnikiem
Sposób rozkładaniadelfin
Wypełnienie siedziskaPianka wysokoelastyczna i sprężyny faliste
Wypełnienie oparciaPianka wysokoelastyczna
KategorieNarożniki
Twardość siedziskaŚredniotwarde
Rozmiar narożnikaduży
Pozostałe informacje
FunkcjonalnościPojemnik na pościel, regulowane zagłówki, gumowe kółka na nóżkach
Zawartość zestawuNarożnik, instrukcja montażu, części i akcesoria niezbędne do montażu
Sposób konserwacjiPo delikatnym usunięciu zabrudzenia suchą ściereczką, pozostałość wyczyścić ręcznikiem nasączonym wodą, a następnie wysuszyć
Kraj produkcjiPolska
naroznik-rozkladany-evo-regulowane-zaglowki

Kliknij, aby powiększyć.

Opinie

Podziel się opinią o produkcie

Pomóż innym dokonać trafnych zakupów i podziel się Twoimi doświadczeniami dotyczącymi naszych produktów. Napisz w kilku słowach co sądzisz o tym produkcie - jak oceniasz jakość wykonania, komfort użytkowania, materiały?

    Dostawa

    DOSTAWA

    Przeczytaj jak to robimy!

    Dostawa Lectus
    Dostarczymy Twoje zamówienie w każdy zakątek Polski, prosto we wskazany przez Ciebie adres - tak, aby każdy mógł zamówić wymarzone meble bez zbędnych przeszkód. Poniżej zebraliśmy wszystkie przydatne informacje na temat dostawy

    Czas dostawy

    Czas dostawy przedstawiony w ofercie jest różny dla różnych grup produktów. Ponieważ wysyłka odbywa się z magazynów lub bezpośrednio z zakładów produkcyjnych zlokalizowanych na terenie całego kraju czasami podajemy przybliżony termin dostawy no. "Dostawa od 1 do 2 tygodni".

    Meble oznaczone "szybka wysyłka" wysyłamy ekspresowo w ciągu 24h od zaksięgowania wpłaty, a w przypadku przesyłki pobraniowej - od momentu złożenia zamówienia. Wysyłki realizowane są w dni robocze.

    Meble oznaczone “produkt na zamówienie” produkujemy pod indywidualne potrzeby klienta. Dostawa towaru odbywa się po produkcji. Termin dostawy uzależniony jest od produkcji oraz tras firm kurierskich, dlatego czas realizacji takich zamówień podajemy w tygodniach, a nie dniach.

    Meble oznaczone jako “przedsprzedaż” wysyłamy po przyjęciu towaru na naszym magazynie. W przedsprzedaży rezerwujesz towar, którego nie ma jeszcze na naszym magazynie. Termin dostawy podany w ofercie jest orientacyjny i może ulec zmianie.

    Formy dostawy

    Dostawa odbywa się za pośrednictwem najlepszych kurierów oraz firm spedycyjnych. Wśród nich znajdziesz m.in. DPD, UPS, PEKAES,INPOST, Poczta Polska oraz cały szereg lokalnych przewoźników. Bez względu na firmę transportową, przesyłki doręczamy w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 17.00. W przypadku kurierów DPD, Ups i Pekaes w nadania przesyłki Klient otrzymuje e-mailowo numer listu przewozowego przesyłki, na podstawie którego może sprawdzić jej status na stronie internetowej firmy kurierskiej.

    Przesyłki kartonowe

    • Stoliki, ławy, biurka, mniejsze stoły, krzesła, konsole, toaletki, szafki, komody, regały, są zapakowane w kartony ze styropianem i ich waga waha się między 15 kg a 31 kg.
    • Małe sofy, łóżka metalowe, łóżka tapicerowane zapakowane są tylko w karton i ich waga przekracza 31 kg.
    Dostawa Lectus
    Zależnie od rodzaju opakowania fabrycznego, przesyłki newralgiczne są przez nas dodatkowo zabezpieczone folią bąbelkową, sztywnym kartonem i streczem. Kurier nie ma obowiązku wniesienia mebla do mieszkania (blok, kamienica), gdy jego rozmiar przekracza 30 kg. Ten rodzaj przesyłek jest dostarczany przez kuriera tylko przed lokal, lub tylko za drzwi klatki schodowej. Kurier nie ma obowiązku wniesienia przesyłki, ani pomocy we wniesieniu.

    Przesyłki paletowe

    Dostawa Lectus
    Większe meble takie jak narożniki, masywne stoły, duże szafy, łóżka kontynentalne oraz niektóre sofy i łóżka dostarczane są na paletach, gotowe do prostego montażu. Niektóre z nich zabezpieczone są profilami z kartonu oraz folią, a całość dostarczana jest na palecie. Waga tych mebli to nawet 100 kg, natomiast gabaryt paczek odpowiada wielkości mebla. Firma dostarczająca ma obowiązek dostarczyć przesyłkę paletową do pierwszej bariery architektonicznej czyli np. płot/furtka lub drzwi wejściowe (tylko w przypadku lokali na parterze, z dogodnym dojazdem dla aut dostawczych z windą) lub tylko pod drzwi klatki schodowej (w przypadku lokali wielorodzinnych). Należy odpowiednio przygotować się do odbioru takiej przesyłki oraz pamiętać, że mebel będzie wymagał wniesienia, rozpakowania, montażu oraz ustawienia, we własnym zakresie.

    Przesyłki wielkogabarytowe

    Dostawy są realizowane od poniedziałku do soboty. Dzień przed dostawą firma dostarczająca przesyłkę kontaktuje się z Klientem, informując o przybliżonej godzinie dostawy tak, aby Klienci mogli się do niej przygotować. W tym momencie istnieje również możliwość przesunięcia dostawy na dogodny dla Klienta termin. W dniu dostawy kierowca jeszcze raz kontaktuje się z Klientem w celu potwierdzenia dostawy. W związku z tym, iż kierowca dostarcza danego dnia kilka zamówień prosimy o odbieranie telefonów od kierowcy. Nieodebranie telefonu od kierowcy w dniu dostawy może skutkować nie dostarczeniem towaru. Do niektórych mebli wielkogabarytowych oferujemy usługę pomocy we wniesieniu do każdego typu lokalu. Kierowca nie ma obowiązku wnoszenia mebli, jedynie pomocy we wniesieniu. Dlatego, aby doszło do realizacji usługi, Klient zobowiązuje się zapewnić obecność drugiej osoby do wnoszenia mebli podczas dostawy.
    Dostawa Lectus

    Jak przygotować się na odbiór mebli?

    W przypadku trudności z dojazdem firmy spedycyjnej do posesji lub miejsca zamieszkania, należy podać taką informację w momencie składania zamówienia (wpisać w komentarzu). Przed przyjazdem kuriera przygotuj się na odbiór towaru. Pamiętaj, że meble to często duże i ciężkie przesyłki - kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru, zorganizuj miejsce odbioru i osoby do wniesienia towaru. W momencie odbioru towaru prosimy o uważne sprawdzenie stanu przesyłki w obecności kuriera przed pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru. W momencie stwierdzenia uszkodzeń należy sporządzić protokół szkody. Zniszczone opakowanie nie oznacza uszkodzonego produktu, a protokół jest dowodem, że prawdopodobna szkoda mogła powstać podczas transportu, a nie została spowodowana przez Klienta. Bardzo istotne jest, aby prawidłowo spisać protokół - dokładnie opisać stan opakowania oraz umieścić szczegóły, które wskażą, że uszkodzenie powstało w transporcie. Nie należy odmawiać przyjęcia uszkodzonej przesyłki, ponieważ uszkodzone opakowanie nie oznacza uszkodzonego produktu wewnątrz. Każda przesyłka jest ubezpieczona, więc nawet gdyby okazało się, że po rozpakowaniu produkt jest uszkodzony - w toku postępowania reklamacyjnego wyegzekwujemy roszczenie od firmy transportowej. Warunkiem sprawnego rozpatrzenia reklamacji jest właściwe spisanie protokołu szkody i zgłoszenie powstałej szkody w dniu dostawy. Niesporządzenie protokołu szkody lub niewłaściwe sporządzenie protokołu np. Błędna informacja co do stanu opakowania, zła data na protokole może znacznie wydłużyć czas rozpatrywania reklamacji, a nawet uniemożliwić wyegzekwowanie roszczenia. W przypadku niemożności spisania protokołu należy sporządzić adnotację na liście przewozowym (informacja o uszkodzeniu, podpis, data i godzina odbioru przesyłki) oraz wykonać zdjęcie lub kopię listu przewozowego.

    Produkty w tym samym stylu

    Zdjęcia od naszych klientów

    +
    ZALOGUJ
    ZALOGUJ
    lub
    ZAREJESTRUJ