balkon? ogród? taras?
urządzaj i oszczędzaj!
sprawdź kampanię ogrodową!

Lampa wisząca Erna 150 cm industrialna

IN-K1810

Wysyłka z: Magazyn Lectus

Marka: Invicta
Brak na stanie

W magazynie 1 szt. Dostawa w 1 dzień

Dostawa: 24,99 zł

Maksymalna ilość w paczce: 5

Kurier: DPD

#meblebezVAT + kampania ogrodowa + ACTONA Deals + WEEKEND SALE -> rabat -15% na wszystko nieprzecenione z kodem WEEKEND15 - ważne do 14.06

Do końca promocji pozostało 14183

139,00 zł

92,20 zł

-46,80 zł

Zadzwoń teraz!

+48 77 546 77 21

lub zostaw swój numer.
Oddzwonimy do Ciebie.

  • Parametry techniczne
  • Opis produktu
  • Dostawa
  • Opinie

Parametry techniczne

Wymiary
Wysokość 150 cm
Szerokość 10 cm
Materiał
Materiał Sznur manilowy
Wysyłka i montaż:
Gwarancja 24 miesiące
Stan dostawy Do montażu
Czas wysyłki 1 dzień
Inne funkcje
Przeznaczenie Salon
Rodzaj produktu Lampa
Parametry produktu
Styl Industrialny
Kolor Odcienie brązu
Rodzaj lampy Wiszące
Materiał obudowy Tekstylia
Klasa energetyczna A++
Źródło światła Wymienne (żarówka)
Ilość punktów światła 1
Rodzaj żarówki E27
Maksymalna moc żarówki 60W
Barwa światła Dowolna
Żarówki w zestawie Nie
lampa-wiszaca-erna-150-cm-industrialna

Kliknij, aby powiększyć.

Znaczenie symboli ze zdjęcia:

  • Klasa energetyczna
  • Zintegrowana technologia LED
  • Rodzaj żarówki
  • Wbudowany czujnik ruchu
  • Klasa szczelności
  • Sterowanie pilotem
  • Żarówka w zestawie
  • Technologia solarna
  • Maksymalna moc żarówki
Wymiary paczek:
Paczka 1
Waga paczki: 1 kg
Wysokość paczki: 20 cm
Szerokość paczki: 17 cm
Długość paczki: 13 cm

Opinie

Podziel się opinią o produkcie

Pomóż innym dokonać trafnych zakupów i podziel się Twoimi doświadczeniami dotyczącymi naszych produktów. Napisz w kilku słowach co sądzisz o tym produkcie - jak oceniasz jakość wykonania, komfort użytkowania, materiały?

Promocja 5%,10%,15% taniej!

Kupuj więcej i ciesz się rosnącym rabatem - Promocja 5%, 10%, 15% taniej!

  • 5% taniej

    Skompletuj zamówienie z min. dwóch produktów, a za zakupy zapłacisz 5% taniej!

  • 10% taniej

    Skompletuj zamówienie z min. trzech produktów, a za zakupy zapłacisz 10% taniej!

  • 15% taniej

    Skompletuj zamówienie z min. czterech produktów, a za zakupy zapłacisz 15% taniej!

Oferta ważna do wyczerpania zapasów. Rabaty naliczane automatycznie w koszyku.
Promocja obejmuje wszystkie produkty w kategorii Oświetlenie, również produkty przecenione.
Oferta nie łączy się z innymi kodami rabatowymi.

Dostawa

DOSTAWA

Przeczytaj jak to robimy!

Dostawa Lectus
Dostarczymy Twoje zamówienie w każdy zakątek Polski, prosto we wskazany przez Ciebie adres - tak, aby każdy mógł zamówić wymarzone meble bez zbędnych przeszkód. Poniżej zebraliśmy wszystkie przydatne informacje na temat dostawy

Czas dostawy

Czas dostawy przedstawiony w ofercie jest różny dla różnych grup produktów. Ponieważ wysyłka odbywa się z magazynów lub bezpośrednio z zakładów produkcyjnych zlokalizowanych na terenie całego kraju czasami podajemy przybliżony termin dostawy no. "Dostawa od 1 do 2 tygodni".

Meble oznaczone "szybka wysyłka" wysyłamy ekspresowo w ciągu 24h od zaksięgowania wpłaty, a w przypadku przesyłki pobraniowej - od momentu złożenia zamówienia. Wysyłki realizowane są w dni robocze.

Meble oznaczone “produkt na zamówienie” produkujemy pod indywidualne potrzeby klienta. Dostawa towaru odbywa się po produkcji. Termin dostawy uzależniony jest od produkcji oraz tras firm kurierskich, dlatego czas realizacji takich zamówień podajemy w tygodniach, a nie dniach.

Meble oznaczone jako “przedsprzedaż” wysyłamy po przyjęciu towaru na naszym magazynie. W przedsprzedaży rezerwujesz towar, którego nie ma jeszcze na naszym magazynie. Termin dostawy podany w ofercie jest orientacyjny i może ulec zmianie.

Formy dostawy

Dostawa odbywa się za pośrednictwem najlepszych kurierów oraz firm spedycyjnych. Wśród nich znajdziesz m.in. DPD, UPS, PEKAES,INPOST, Poczta Polska oraz cały szereg lokalnych przewoźników. Bez względu na firmę transportową, przesyłki doręczamy w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 17.00. W przypadku kurierów DPD, Ups i Pekaes w nadania przesyłki Klient otrzymuje e-mailowo numer listu przewozowego przesyłki, na podstawie którego może sprawdzić jej status na stronie internetowej firmy kurierskiej.

Przesyłki kartonowe

  • Stoliki, ławy, biurka, mniejsze stoły, krzesła, konsole, toaletki, szafki, komody, regały, są zapakowane w kartony ze styropianem i ich waga waha się między 15 kg a 31 kg.
  • Małe sofy, łóżka metalowe, łóżka tapicerowane zapakowane są tylko w karton i ich waga przekracza 31 kg.
Dostawa Lectus
Zależnie od rodzaju opakowania fabrycznego, przesyłki newralgiczne są przez nas dodatkowo zabezpieczone folią bąbelkową, sztywnym kartonem i streczem. Kurier nie ma obowiązku wniesienia mebla do mieszkania (blok, kamienica), gdy jego rozmiar przekracza 30 kg. Ten rodzaj przesyłek jest dostarczany przez kuriera tylko przed lokal, lub tylko za drzwi klatki schodowej. Kurier nie ma obowiązku wniesienia przesyłki, ani pomocy we wniesieniu.

Przesyłki paletowe

Dostawa Lectus
Większe meble takie jak narożniki, masywne stoły, duże szafy, łóżka kontynentalne oraz niektóre sofy i łóżka dostarczane są na paletach, gotowe do prostego montażu. Niektóre z nich zabezpieczone są profilami z kartonu oraz folią, a całość dostarczana jest na palecie. Waga tych mebli to nawet 100 kg, natomiast gabaryt paczek odpowiada wielkości mebla. Firma dostarczająca ma obowiązek dostarczyć przesyłkę paletową do pierwszej bariery architektonicznej czyli np. płot/furtka lub drzwi wejściowe (tylko w przypadku lokali na parterze, z dogodnym dojazdem dla aut dostawczych z windą) lub tylko pod drzwi klatki schodowej (w przypadku lokali wielorodzinnych). Należy odpowiednio przygotować się do odbioru takiej przesyłki oraz pamiętać, że mebel będzie wymagał wniesienia, rozpakowania, montażu oraz ustawienia, we własnym zakresie.

Przesyłki wielkogabarytowe

Dostawy są realizowane od poniedziałku do soboty. Dzień przed dostawą firma dostarczająca przesyłkę kontaktuje się z Klientem, informując o przybliżonej godzinie dostawy tak, aby Klienci mogli się do niej przygotować. W tym momencie istnieje również możliwość przesunięcia dostawy na dogodny dla Klienta termin. W dniu dostawy kierowca jeszcze raz kontaktuje się z Klientem w celu potwierdzenia dostawy. W związku z tym, iż kierowca dostarcza danego dnia kilka zamówień prosimy o odbieranie telefonów od kierowcy. Nieodebranie telefonu od kierowcy w dniu dostawy może skutkować nie dostarczeniem towaru. Do niektórych mebli wielkogabarytowych oferujemy usługę pomocy we wniesieniu do każdego typu lokalu. Kierowca nie ma obowiązku wnoszenia mebli, jedynie pomocy we wniesieniu. Dlatego, aby doszło do realizacji usługi, Klient zobowiązuje się zapewnić obecność drugiej osoby do wnoszenia mebli podczas dostawy.
Dostawa Lectus

Jak przygotować się na odbiór mebli?

W przypadku trudności z dojazdem firmy spedycyjnej do posesji lub miejsca zamieszkania, należy podać taką informację w momencie składania zamówienia (wpisać w komentarzu). Przed przyjazdem kuriera przygotuj się na odbiór towaru. Pamiętaj, że meble to często duże i ciężkie przesyłki - kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru, zorganizuj miejsce odbioru i osoby do wniesienia towaru. W momencie odbioru towaru prosimy o uważne sprawdzenie stanu przesyłki w obecności kuriera przed pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru. W momencie stwierdzenia uszkodzeń należy sporządzić protokół szkody. Zniszczone opakowanie nie oznacza uszkodzonego produktu, a protokół jest dowodem, że prawdopodobna szkoda mogła powstać podczas transportu, a nie została spowodowana przez Klienta. Bardzo istotne jest, aby prawidłowo spisać protokół - dokładnie opisać stan opakowania oraz umieścić szczegóły, które wskażą, że uszkodzenie powstało w transporcie. Nie należy odmawiać przyjęcia uszkodzonej przesyłki, ponieważ uszkodzone opakowanie nie oznacza uszkodzonego produktu wewnątrz. Każda przesyłka jest ubezpieczona, więc nawet gdyby okazało się, że po rozpakowaniu produkt jest uszkodzony - w toku postępowania reklamacyjnego wyegzekwujemy roszczenie od firmy transportowej. Warunkiem sprawnego rozpatrzenia reklamacji jest właściwe spisanie protokołu szkody i zgłoszenie powstałej szkody w dniu dostawy. Niesporządzenie protokołu szkody lub niewłaściwe sporządzenie protokołu np. Błędna informacja co do stanu opakowania, zła data na protokole może znacznie wydłużyć czas rozpatrywania reklamacji, a nawet uniemożliwić wyegzekwowanie roszczenia. W przypadku niemożności spisania protokołu należy sporządzić adnotację na liście przewozowym (informacja o uszkodzeniu, podpis, data i godzina odbioru przesyłki) oraz wykonać zdjęcie lub kopię listu przewozowego.