balkon? ogród? taras?
urządzaj i oszczędzaj!
sprawdź kampanię ogrodową!

Komplet pościeli Classic White I, 160x200, biały, bawełna

HP-POSCIEL-002

Wysyłka z: Magazyn Partnera

Marka: Lectus
Brak na stanie

Dostępne u dostawcy: Tak Dostawa w 2 dni

Dostawa: 24,99 zł

Maksymalna ilość w paczce: 5

Kurier: DPD

#meblebezVAT + kampania ogrodowa + ACTONA Deals + WEEKEND SALE -> rabat -15% na wszystko nieprzecenione z kodem WEEKEND15 - ważne do 14.06

Do końca promocji pozostało 11397

279,00 zł

Zadzwoń teraz!

+48 77 546 77 21

lub zostaw swój numer.
Oddzwonimy do Ciebie.

  • Opis produktu
  • Parametry techniczne
  • Dostawa
  • Opinie

Opis produktu

Kluczowe cechy

  • Styl klasyczny
  • Materiał bawełna
  • Biały kolor
  • Splot płócienny o podwyższonej gramaturze
  • Można ją prać w wysokiej temperaturze 60°C
  • Wymiary 160x200 cm
  • Dwie poszewki na poduszki 70x80
  • Poszwy zapinane na zamek błyskawiczny
  • Wysoka absorbcja wilgoci
  • Nie wymaga skomplikowanej konserwacji

Pościel w białym kolorze z czystej bawełny

Biała pościel Classic White I, o rozmiarze 160x200, cm ozdobi Twoje łóżko stanowiąc piękny, a zarazem praktyczny element wyposażenia sypialni.

Komplet pościeli wykonany jest z bawełny. Dzięki temu jest bardzo odporny na przetarcia i mechacenie, łatwy w pielęgnacji, można go prać w 60°C, suszyć w suszarce, prasować żelazkiem, wybielać oraz czyścić chemicznie, a nawet krochmalić.

Pościel 160x200 jest uniwersalna i wkomponuje się w niemal każdą aranżację. Dodatkowo bardzo dobrze pochłania wilgoć, dzięki czemu zachowuje swoje właściwości przez cały rok.

Dzięki klasycznemu białemu kolorowi pościel Classic White będzie uniwersalnym prezentem. Szczególnie, że w zestawie znajdują się jeszcze dwie poszewki na poduszki o wymiarach 70x80 cm. Pozostałe części dekoracji, widoczne na fotografii, nie są elementem zestawu.

Parametry techniczne

Wymiary
Rozmiar poszwy na poduszkę 70x80 cm
Materiał
Materiał Bawełna
Splot płócienny
Gramatura 145g/m2
Wysyłka i montaż:
Gwarancja 24 miesiące
Czas wysyłki 2 dni
Inne funkcje
Przeznaczenie Sypialnia
Parametry produktu
Styl Nowoczesny
Kolor Biały
Rozmiar 160x200 cm
Pozostałe informacje
Zawartość kompletu Poszewka na kołdrę, dwie poszewki na poduszki
Kraj produkcji Polska

Opinie

Podziel się opinią o produkcie

Pomóż innym dokonać trafnych zakupów i podziel się Twoimi doświadczeniami dotyczącymi naszych produktów. Napisz w kilku słowach co sądzisz o tym produkcie - jak oceniasz jakość wykonania, komfort użytkowania, materiały?

Dostawa

DOSTAWA

Przeczytaj jak to robimy!

Dostawa Lectus
Dostarczymy Twoje zamówienie w każdy zakątek Polski, prosto we wskazany przez Ciebie adres - tak, aby każdy mógł zamówić wymarzone meble bez zbędnych przeszkód. Poniżej zebraliśmy wszystkie przydatne informacje na temat dostawy

Czas dostawy

Czas dostawy przedstawiony w ofercie jest różny dla różnych grup produktów. Ponieważ wysyłka odbywa się z magazynów lub bezpośrednio z zakładów produkcyjnych zlokalizowanych na terenie całego kraju czasami podajemy przybliżony termin dostawy no. "Dostawa od 1 do 2 tygodni".

Meble oznaczone "szybka wysyłka" wysyłamy ekspresowo w ciągu 24h od zaksięgowania wpłaty, a w przypadku przesyłki pobraniowej - od momentu złożenia zamówienia. Wysyłki realizowane są w dni robocze.

Meble oznaczone “produkt na zamówienie” produkujemy pod indywidualne potrzeby klienta. Dostawa towaru odbywa się po produkcji. Termin dostawy uzależniony jest od produkcji oraz tras firm kurierskich, dlatego czas realizacji takich zamówień podajemy w tygodniach, a nie dniach.

Meble oznaczone jako “przedsprzedaż” wysyłamy po przyjęciu towaru na naszym magazynie. W przedsprzedaży rezerwujesz towar, którego nie ma jeszcze na naszym magazynie. Termin dostawy podany w ofercie jest orientacyjny i może ulec zmianie.

Formy dostawy

Dostawa odbywa się za pośrednictwem najlepszych kurierów oraz firm spedycyjnych. Wśród nich znajdziesz m.in. DPD, UPS, PEKAES,INPOST, Poczta Polska oraz cały szereg lokalnych przewoźników. Bez względu na firmę transportową, przesyłki doręczamy w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 17.00. W przypadku kurierów DPD, Ups i Pekaes w nadania przesyłki Klient otrzymuje e-mailowo numer listu przewozowego przesyłki, na podstawie którego może sprawdzić jej status na stronie internetowej firmy kurierskiej.

Przesyłki kartonowe

  • Stoliki, ławy, biurka, mniejsze stoły, krzesła, konsole, toaletki, szafki, komody, regały, są zapakowane w kartony ze styropianem i ich waga waha się między 15 kg a 31 kg.
  • Małe sofy, łóżka metalowe, łóżka tapicerowane zapakowane są tylko w karton i ich waga przekracza 31 kg.
Dostawa Lectus
Zależnie od rodzaju opakowania fabrycznego, przesyłki newralgiczne są przez nas dodatkowo zabezpieczone folią bąbelkową, sztywnym kartonem i streczem. Kurier nie ma obowiązku wniesienia mebla do mieszkania (blok, kamienica), gdy jego rozmiar przekracza 30 kg. Ten rodzaj przesyłek jest dostarczany przez kuriera tylko przed lokal, lub tylko za drzwi klatki schodowej. Kurier nie ma obowiązku wniesienia przesyłki, ani pomocy we wniesieniu.

Przesyłki paletowe

Dostawa Lectus
Większe meble takie jak narożniki, masywne stoły, duże szafy, łóżka kontynentalne oraz niektóre sofy i łóżka dostarczane są na paletach, gotowe do prostego montażu. Niektóre z nich zabezpieczone są profilami z kartonu oraz folią, a całość dostarczana jest na palecie. Waga tych mebli to nawet 100 kg, natomiast gabaryt paczek odpowiada wielkości mebla. Firma dostarczająca ma obowiązek dostarczyć przesyłkę paletową do pierwszej bariery architektonicznej czyli np. płot/furtka lub drzwi wejściowe (tylko w przypadku lokali na parterze, z dogodnym dojazdem dla aut dostawczych z windą) lub tylko pod drzwi klatki schodowej (w przypadku lokali wielorodzinnych). Należy odpowiednio przygotować się do odbioru takiej przesyłki oraz pamiętać, że mebel będzie wymagał wniesienia, rozpakowania, montażu oraz ustawienia, we własnym zakresie.

Przesyłki wielkogabarytowe

Dostawy są realizowane od poniedziałku do soboty. Dzień przed dostawą firma dostarczająca przesyłkę kontaktuje się z Klientem, informując o przybliżonej godzinie dostawy tak, aby Klienci mogli się do niej przygotować. W tym momencie istnieje również możliwość przesunięcia dostawy na dogodny dla Klienta termin. W dniu dostawy kierowca jeszcze raz kontaktuje się z Klientem w celu potwierdzenia dostawy. W związku z tym, iż kierowca dostarcza danego dnia kilka zamówień prosimy o odbieranie telefonów od kierowcy. Nieodebranie telefonu od kierowcy w dniu dostawy może skutkować nie dostarczeniem towaru. Do niektórych mebli wielkogabarytowych oferujemy usługę pomocy we wniesieniu do każdego typu lokalu. Kierowca nie ma obowiązku wnoszenia mebli, jedynie pomocy we wniesieniu. Dlatego, aby doszło do realizacji usługi, Klient zobowiązuje się zapewnić obecność drugiej osoby do wnoszenia mebli podczas dostawy.
Dostawa Lectus

Jak przygotować się na odbiór mebli?

W przypadku trudności z dojazdem firmy spedycyjnej do posesji lub miejsca zamieszkania, należy podać taką informację w momencie składania zamówienia (wpisać w komentarzu). Przed przyjazdem kuriera przygotuj się na odbiór towaru. Pamiętaj, że meble to często duże i ciężkie przesyłki - kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru, zorganizuj miejsce odbioru i osoby do wniesienia towaru. W momencie odbioru towaru prosimy o uważne sprawdzenie stanu przesyłki w obecności kuriera przed pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru. W momencie stwierdzenia uszkodzeń należy sporządzić protokół szkody. Zniszczone opakowanie nie oznacza uszkodzonego produktu, a protokół jest dowodem, że prawdopodobna szkoda mogła powstać podczas transportu, a nie została spowodowana przez Klienta. Bardzo istotne jest, aby prawidłowo spisać protokół - dokładnie opisać stan opakowania oraz umieścić szczegóły, które wskażą, że uszkodzenie powstało w transporcie. Nie należy odmawiać przyjęcia uszkodzonej przesyłki, ponieważ uszkodzone opakowanie nie oznacza uszkodzonego produktu wewnątrz. Każda przesyłka jest ubezpieczona, więc nawet gdyby okazało się, że po rozpakowaniu produkt jest uszkodzony - w toku postępowania reklamacyjnego wyegzekwujemy roszczenie od firmy transportowej. Warunkiem sprawnego rozpatrzenia reklamacji jest właściwe spisanie protokołu szkody i zgłoszenie powstałej szkody w dniu dostawy. Niesporządzenie protokołu szkody lub niewłaściwe sporządzenie protokołu np. Błędna informacja co do stanu opakowania, zła data na protokole może znacznie wydłużyć czas rozpatrywania reklamacji, a nawet uniemożliwić wyegzekwowanie roszczenia. W przypadku niemożności spisania protokołu należy sporządzić adnotację na liście przewozowym (informacja o uszkodzeniu, podpis, data i godzina odbioru przesyłki) oraz wykonać zdjęcie lub kopię listu przewozowego.