Sofa rozkładana z podnóżkiem Virido niebieska

3 osoby kupiły ten produkt w ciągu 30 dni

HM-N19049

Wysyłka z: Magazyn Partnera

Marka: Halmar

Wysyłka

KURIER w 5 dni + 4 dni robocze od 149,99 zł
Za pobraniem: + 89,95 zł

Dostępna wysyłka wspólna

Teraz za dostawę płacisz mniej.
Dodaj do koszyka kilka produktów
i sprawdź jak nasz koszyk optymalizuje koszty dostawy.
Dowiedz się więcej

1 799,00 zł

PayU - raty

infolinia offline
sklep@lectus24.pl

Zadzwoń

lub zostaw swój numer.
Oddzwonimy do Ciebie.

  • Opis produktu
  • Parametry techniczne
  • Dostawa
  • Opinie

Opis produktu

Kluczowe cechy:

  • Styl nowoczesny
  • Sofa z funkcją spania
  • Miękkie siedzisko dla trzech osób
  • Niebieskie obicie z miękkiej w dotyku tkaniny
  • Dekoracyjne pikowanie oparcia i siedziska
  • Podnóżek w zestawie
  • Stelaż i nóżki z litego drewna
  • Wysokie nóżki w kolorze czarnym
  • Powierzchnia spania: 200x102 cm
  • Różne opcje kolorystyczne

Piękna rozkładana sofa z podnóżkiem w stylu nowoczesnym

Materiałem, z którego wykonano tapicerowaną sofę Virido jest łatwe w pielęgnacji drewno, co należy do największych zalet sofy z podnóżkiem. Jednak tym, co wyróżnia sofę Virido spośród produktów jej podobnych jest piękny kształt, dzięki któremu sofa tapicerowana do salonu Virido prezentuje się niezwykle stylowo. Wysokie, proste nóżki sofy zostały wykonane z litego drewna w kolorze czarnym, które nadaje całości prawdziwego uroku cechującego styl nowoczesny. Miękka tkanina oparcia i siedziska sprawia, że rozkładana sofa do salonu Virido stanowi niezwykle wygodne miejsce do relaksu.

Jeśli więc poszukujesz prawdziwie wyjątkowego mebla, który nada Twojemu salonowi niebanalnego charakteru, oryginalna sofa tapicerowana z podnóżkiem Virido to najlepszy produkt dla Ciebie.

Parametry techniczne

Wymiary
Wysokość42-83 cm
Szerokość200 cm
Głębokość86-102 cm
Wysokość nóżek42 cm
Powierzchnia spania200x102 cm
Materiał
MateriałTkanina
Wysyłka i montaż:
Gwarancja24 miesiące
Stan dostawyDo montażu
Czas wysyłki1-2 tygodnie
Inne funkcje
PrzeznaczenieSalon
Rodzaj produktuSofy i fotele
Parametry produktu
StylNowoczesny
KolorOdcienie niebieskiego
Informacje o produkcie
Funkcja spaniaTak
Wybarwienie nóżekCzarny
Kształt nógproste
Ilość siedzeń3
Funkcje produktupikowane
KategorieKanapy
Twardość siedziskaŚredniotwarde
Pozostałe informacje
Zawartość zestawuSofa z podnóżkiem, instrukcja montażu, części i akcesoria niezbędne do montażu
Użyte materiałyLite drewno, tkanina
sofa-rozkladana-z-podnozkiem-virido-niebieska

Kliknij, aby powiększyć.

Wymiary paczek:
Paczka 1
Waga paczki: 40 kg
Wysokość paczki: 93 cm
Szerokość paczki: 43 cm
Długość paczki: 104 cm
Paczka 2
Waga paczki: 11 kg
Wysokość paczki: 74 cm
Szerokość paczki: 22 cm
Długość paczki: 91 cm

Opinie

Podziel się opinią o produkcie

Pomóż innym dokonać trafnych zakupów i podziel się Twoimi doświadczeniami dotyczącymi naszych produktów. Napisz w kilku słowach co sądzisz o tym produkcie - jak oceniasz jakość wykonania, komfort użytkowania, materiały?

    Dostawa

    DOSTAWA

    Przeczytaj jak to robimy!

    Dostawa Lectus
    Dostarczymy Twoje zamówienie w każdy zakątek Polski, prosto we wskazany przez Ciebie adres - tak, aby każdy mógł zamówić wymarzone meble bez zbędnych przeszkód. Poniżej zebraliśmy wszystkie przydatne informacje na temat dostawy

    Czas dostawy

    Czas dostawy przedstawiony w ofercie jest różny dla różnych grup produktów. Ponieważ wysyłka odbywa się z magazynów lub bezpośrednio z zakładów produkcyjnych zlokalizowanych na terenie całego kraju czasami podajemy przybliżony termin dostawy np. "Dostawa od 1 do 2 tygodni".

    Meble oznaczone "szybka wysyłka" wysyłamy ekspresowo w ciągu 24h od zaksięgowania wpłaty, a w przypadku przesyłki pobraniowej - od momentu złożenia zamówienia. Wysyłki realizowane są w dni robocze.

    Meble oznaczone “produkt na zamówienie” produkujemy pod indywidualne potrzeby klienta. Dostawa towaru odbywa się po produkcji. Termin dostawy uzależniony jest od produkcji oraz tras firm kurierskich, dlatego czas realizacji takich zamówień podajemy w tygodniach, a nie dniach.

    Meble oznaczone jako “przedsprzedaż” wysyłamy po przyjęciu towaru na naszym magazynie. W przedsprzedaży rezerwujesz towar, którego nie ma jeszcze na naszym magazynie. Termin dostawy podany w ofercie jest orientacyjny i może ulec zmianie.

    Formy dostawy

    Dostawa odbywa się za pośrednictwem najlepszych kurierów oraz firm spedycyjnych. Wśród nich znajdziesz m.in. DPD, UPS, PEKAES,INPOST, Poczta Polska oraz cały szereg lokalnych przewoźników. Bez względu na firmę transportową, przesyłki doręczamy w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 17.00. W przypadku kurierów DPD, Ups i Pekaes w nadania przesyłki Klient otrzymuje e-mailowo numer listu przewozowego przesyłki, na podstawie którego może sprawdzić jej status na stronie internetowej firmy kurierskiej.

    Przesyłki kartonowe

    • Stoliki, ławy, biurka, mniejsze stoły, krzesła, konsole, toaletki, szafki, komody, regały, są zapakowane w kartony ze styropianem i ich waga waha się między 15 kg a 31 kg.
    • Małe sofy, łóżka metalowe, łóżka tapicerowane zapakowane są tylko w karton i ich waga przekracza 31 kg.
    Dostawa Lectus
    Zależnie od rodzaju opakowania fabrycznego, przesyłki newralgiczne są przez nas dodatkowo zabezpieczone folią bąbelkową, sztywnym kartonem i streczem. Kurier nie ma obowiązku wniesienia mebla do mieszkania (blok, kamienica), gdy jego rozmiar przekracza 30 kg. Ten rodzaj przesyłek jest dostarczany przez kuriera tylko przed lokal, lub tylko za drzwi klatki schodowej. Kurier nie ma obowiązku wniesienia przesyłki, ani pomocy we wniesieniu.

    Przesyłki paletowe

    Dostawa Lectus
    Większe meble takie jak narożniki, masywne stoły, duże szafy, łóżka kontynentalne oraz niektóre sofy i łóżka dostarczane są na paletach, gotowe do prostego montażu. Niektóre z nich zabezpieczone są profilami z kartonu oraz folią, a całość dostarczana jest na palecie. Waga tych mebli to nawet 100 kg, natomiast gabaryt paczek odpowiada wielkości mebla. Firma dostarczająca ma obowiązek dostarczyć przesyłkę paletową do pierwszej bariery architektonicznej czyli np. płot/furtka lub drzwi wejściowe (tylko w przypadku lokali na parterze, z dogodnym dojazdem dla aut dostawczych z windą) lub tylko pod drzwi klatki schodowej (w przypadku lokali wielorodzinnych). Należy odpowiednio przygotować się do odbioru takiej przesyłki oraz pamiętać, że mebel będzie wymagał wniesienia, rozpakowania, montażu oraz ustawienia, we własnym zakresie.

    Przesyłki wielkogabarytowe

    Dostawy są realizowane od poniedziałku do soboty. Dzień przed dostawą firma dostarczająca przesyłkę kontaktuje się z Klientem, informując o przybliżonej godzinie dostawy tak, aby Klienci mogli się do niej przygotować. W tym momencie istnieje również możliwość przesunięcia dostawy na dogodny dla Klienta termin. W dniu dostawy kierowca jeszcze raz kontaktuje się z Klientem w celu potwierdzenia dostawy. W związku z tym, iż kierowca dostarcza danego dnia kilka zamówień prosimy o odbieranie telefonów od kierowcy. Nieodebranie telefonu od kierowcy w dniu dostawy może skutkować nie dostarczeniem towaru. Do niektórych mebli wielkogabarytowych oferujemy usługę pomocy we wniesieniu do każdego typu lokalu. Kierowca nie ma obowiązku wnoszenia mebli, jedynie pomocy we wniesieniu. Dlatego, aby doszło do realizacji usługi, Klient zobowiązuje się zapewnić obecność drugiej osoby do wnoszenia mebli podczas dostawy.
    Dostawa Lectus

    Jak przygotować się na odbiór mebli?

    W przypadku trudności z dojazdem firmy spedycyjnej do posesji lub miejsca zamieszkania, należy podać taką informację w momencie składania zamówienia (wpisać w komentarzu). Przed przyjazdem kuriera przygotuj się na odbiór towaru. Pamiętaj, że meble to często duże i ciężkie przesyłki - kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru, zorganizuj miejsce odbioru i osoby do wniesienia towaru. W momencie odbioru towaru prosimy o uważne sprawdzenie stanu przesyłki w obecności kuriera przed pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru. W momencie stwierdzenia uszkodzeń należy sporządzić protokół szkody. Zniszczone opakowanie nie oznacza uszkodzonego produktu, a protokół jest dowodem, że prawdopodobna szkoda mogła powstać podczas transportu, a nie została spowodowana przez Klienta. Bardzo istotne jest, aby prawidłowo spisać protokół - dokładnie opisać stan opakowania oraz umieścić szczegóły, które wskażą, że uszkodzenie powstało w transporcie. Nie należy odmawiać przyjęcia uszkodzonej przesyłki, ponieważ uszkodzone opakowanie nie oznacza uszkodzonego produktu wewnątrz. Każda przesyłka jest ubezpieczona, więc nawet gdyby okazało się, że po rozpakowaniu produkt jest uszkodzony - w toku postępowania reklamacyjnego wyegzekwujemy roszczenie od firmy transportowej. Warunkiem sprawnego rozpatrzenia reklamacji jest właściwe spisanie protokołu szkody i zgłoszenie powstałej szkody w dniu dostawy. Niesporządzenie protokołu szkody lub niewłaściwe sporządzenie protokołu np. Błędna informacja co do stanu opakowania, zła data na protokole może znacznie wydłużyć czas rozpatrywania reklamacji, a nawet uniemożliwić wyegzekwowanie roszczenia. W przypadku niemożności spisania protokołu należy sporządzić adnotację na liście przewozowym (informacja o uszkodzeniu, podpis, data i godzina odbioru przesyłki) oraz wykonać zdjęcie lub kopię listu przewozowego.

    Produkty wybrane dla Ciebie

    Produkty w tym samym stylu

    Zdjęcia od naszych klientów

    +
    ZALOGUJ
    ZALOGUJ
    lub
    ZAREJESTRUJ