Kanapa rozkładana Nordik III skandynawska

Wysyłka z: Magazyn Partnera

Marka: Lectus
Brak na stanie
Dostępne u dostawcy: Tak Dostawa od 4 do 5 tygodni

Dostawa: 189,00 zł

Kurier: PEKAES-Paleta

Back to School + end of summer sale + wyprzedaż mebli ogrodowych + weekendowe rabaty -> -15% na wszystko nieprzecenione z kodem WEEKEND15 - ważne do 20.09

Do końca promocji pozostało 56259

od 2 909,00 zł

Skonfiguruji dodaj do koszyka

Zadzwoń teraz!

+48 77 546 77 21

lub zostaw swój numer.
Oddzwonimy do Ciebie.

  • Opis produktu
  • Parametry techniczne
  • Dostawa
  • Opinie

Opis produktu

Kluczowe cechy:

  • Kanapa z funkcją spania
  • Powierzchnia spania: 200x140 cm
  • Nóżki w kolorze naturalnego drewna
  • Miękkie poduchy na siedzisku i oparciu
  • Wypełnienie: sprężyna falista + pianka wysokoelastyczna
  • Wiele tkanin i kolorów do wyboru
  • Tkanina na zdjęciu podobna do Doti 21

Komfortowa kanapa w gustownym stylu

Kanapa do salonu Nordik III najbardziej przypadnie do gustu miłośnikom skandynawskich wnętrz. Stożkowe nóżki w drewnianym wybarwieniu powodują, że mebel prezentuje się lekko i zgrabnie, a do wnętrza wprowadzi przytulny klimat.

Modny design to nie wszystko, co oferuje skandynawska kanapa Nordik III. Możliwość rozłożenia zapewnia dodatkowe miejsce do spania w Twoim domu czy mieszkaniu. Dzięki tej funkcji kanapa może bez problemu zastąpić łóżko.

Rozkładana kanapa dostępna jest w szerokim wyborze tkanin i kolorów. Wszystko po to, abyś mógł doskonale dopasować ją do swoich potrzeb i upodobań. Siedzisko wypełnione jest sprężyną falistą i pianką wysokoelastyczną, która nie odkształca się i znacznie zwiększa wytrzymałość mebla.

Parametry techniczne

Wymiary
Wysokość88 cm
Szerokość246 cm
Głębokość90 cm
Wysokość siedziska46 cm
Szerokość siedziska200 cm
Głębokość siedziska50 cm
Powierzchnia spania200x140 cm
Materiał
MateriałTkanina
Tapicerka siedziskaTkanina
Tapicerka oparciaTkanina
Tapicerka tyłu oparciaTkanina
Wysyłka i montaż:
Gwarancja24 miesiące
Stan dostawyDo montażu
Czas wysyłki4-5 tygodni
Inne funkcje
PrzeznaczenieSalon
Parametry produktu
StylSkandynawski
KolorBiały, Odcienie fioletu, Odcienie zieleni, Odcienie brązu, Odcienie różu, Czarny, Odcienie niebieskiego, Odcienie żółci, Odcienie czerwieni, Odcienie szarości, Odcienie beżu, Odcienie pomarańczowego
Informacje o produkcie
Funkcja spaniaTak
Wybarwienie nóżekNaturalne drewno
Typ sofyRozkładany
Kształt sofyStandardowy
Ilość siedzeń3
Pojemnik na pościelNie
Sposób rozkładaniaautomat DL
Wypełnienie siedziskaPianka wysokoelastyczna, sprężyny faliste
KategorieKanapy
Twardość siedziskaŚredniotwarde
Pozostałe informacje
Zawartość zestawuKanapa, instrukcja montażu, części i akcesoria niezbędne do montażu.
kanapa-rozkladana-nordik-iii-skandynawska

Kliknij, aby powiększyć.

Opinie

Podziel się opinią o produkcie

Pomóż innym dokonać trafnych zakupów i podziel się Twoimi doświadczeniami dotyczącymi naszych produktów. Napisz w kilku słowach co sądzisz o tym produkcie - jak oceniasz jakość wykonania, komfort użytkowania, materiały?

    Dostawa

    DOSTAWA

    Przeczytaj jak to robimy!

    Dostawa Lectus
    Dostarczymy Twoje zamówienie w każdy zakątek Polski, prosto we wskazany przez Ciebie adres - tak, aby każdy mógł zamówić wymarzone meble bez zbędnych przeszkód. Poniżej zebraliśmy wszystkie przydatne informacje na temat dostawy

    Czas dostawy

    Czas dostawy przedstawiony w ofercie jest różny dla różnych grup produktów. Ponieważ wysyłka odbywa się z magazynów lub bezpośrednio z zakładów produkcyjnych zlokalizowanych na terenie całego kraju czasami podajemy przybliżony termin dostawy no. "Dostawa od 1 do 2 tygodni".

    Meble oznaczone "szybka wysyłka" wysyłamy ekspresowo w ciągu 24h od zaksięgowania wpłaty, a w przypadku przesyłki pobraniowej - od momentu złożenia zamówienia. Wysyłki realizowane są w dni robocze.

    Meble oznaczone “produkt na zamówienie” produkujemy pod indywidualne potrzeby klienta. Dostawa towaru odbywa się po produkcji. Termin dostawy uzależniony jest od produkcji oraz tras firm kurierskich, dlatego czas realizacji takich zamówień podajemy w tygodniach, a nie dniach.

    Meble oznaczone jako “przedsprzedaż” wysyłamy po przyjęciu towaru na naszym magazynie. W przedsprzedaży rezerwujesz towar, którego nie ma jeszcze na naszym magazynie. Termin dostawy podany w ofercie jest orientacyjny i może ulec zmianie.

    Formy dostawy

    Dostawa odbywa się za pośrednictwem najlepszych kurierów oraz firm spedycyjnych. Wśród nich znajdziesz m.in. DPD, UPS, PEKAES,INPOST, Poczta Polska oraz cały szereg lokalnych przewoźników. Bez względu na firmę transportową, przesyłki doręczamy w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 17.00. W przypadku kurierów DPD, Ups i Pekaes w nadania przesyłki Klient otrzymuje e-mailowo numer listu przewozowego przesyłki, na podstawie którego może sprawdzić jej status na stronie internetowej firmy kurierskiej.

    Przesyłki kartonowe

    • Stoliki, ławy, biurka, mniejsze stoły, krzesła, konsole, toaletki, szafki, komody, regały, są zapakowane w kartony ze styropianem i ich waga waha się między 15 kg a 31 kg.
    • Małe sofy, łóżka metalowe, łóżka tapicerowane zapakowane są tylko w karton i ich waga przekracza 31 kg.
    Dostawa Lectus
    Zależnie od rodzaju opakowania fabrycznego, przesyłki newralgiczne są przez nas dodatkowo zabezpieczone folią bąbelkową, sztywnym kartonem i streczem. Kurier nie ma obowiązku wniesienia mebla do mieszkania (blok, kamienica), gdy jego rozmiar przekracza 30 kg. Ten rodzaj przesyłek jest dostarczany przez kuriera tylko przed lokal, lub tylko za drzwi klatki schodowej. Kurier nie ma obowiązku wniesienia przesyłki, ani pomocy we wniesieniu.

    Przesyłki paletowe

    Dostawa Lectus
    Większe meble takie jak narożniki, masywne stoły, duże szafy, łóżka kontynentalne oraz niektóre sofy i łóżka dostarczane są na paletach, gotowe do prostego montażu. Niektóre z nich zabezpieczone są profilami z kartonu oraz folią, a całość dostarczana jest na palecie. Waga tych mebli to nawet 100 kg, natomiast gabaryt paczek odpowiada wielkości mebla. Firma dostarczająca ma obowiązek dostarczyć przesyłkę paletową do pierwszej bariery architektonicznej czyli np. płot/furtka lub drzwi wejściowe (tylko w przypadku lokali na parterze, z dogodnym dojazdem dla aut dostawczych z windą) lub tylko pod drzwi klatki schodowej (w przypadku lokali wielorodzinnych). Należy odpowiednio przygotować się do odbioru takiej przesyłki oraz pamiętać, że mebel będzie wymagał wniesienia, rozpakowania, montażu oraz ustawienia, we własnym zakresie.

    Przesyłki wielkogabarytowe

    Dostawy są realizowane od poniedziałku do soboty. Dzień przed dostawą firma dostarczająca przesyłkę kontaktuje się z Klientem, informując o przybliżonej godzinie dostawy tak, aby Klienci mogli się do niej przygotować. W tym momencie istnieje również możliwość przesunięcia dostawy na dogodny dla Klienta termin. W dniu dostawy kierowca jeszcze raz kontaktuje się z Klientem w celu potwierdzenia dostawy. W związku z tym, iż kierowca dostarcza danego dnia kilka zamówień prosimy o odbieranie telefonów od kierowcy. Nieodebranie telefonu od kierowcy w dniu dostawy może skutkować nie dostarczeniem towaru. Do niektórych mebli wielkogabarytowych oferujemy usługę pomocy we wniesieniu do każdego typu lokalu. Kierowca nie ma obowiązku wnoszenia mebli, jedynie pomocy we wniesieniu. Dlatego, aby doszło do realizacji usługi, Klient zobowiązuje się zapewnić obecność drugiej osoby do wnoszenia mebli podczas dostawy.
    Dostawa Lectus

    Jak przygotować się na odbiór mebli?

    W przypadku trudności z dojazdem firmy spedycyjnej do posesji lub miejsca zamieszkania, należy podać taką informację w momencie składania zamówienia (wpisać w komentarzu). Przed przyjazdem kuriera przygotuj się na odbiór towaru. Pamiętaj, że meble to często duże i ciężkie przesyłki - kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru, zorganizuj miejsce odbioru i osoby do wniesienia towaru. W momencie odbioru towaru prosimy o uważne sprawdzenie stanu przesyłki w obecności kuriera przed pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru. W momencie stwierdzenia uszkodzeń należy sporządzić protokół szkody. Zniszczone opakowanie nie oznacza uszkodzonego produktu, a protokół jest dowodem, że prawdopodobna szkoda mogła powstać podczas transportu, a nie została spowodowana przez Klienta. Bardzo istotne jest, aby prawidłowo spisać protokół - dokładnie opisać stan opakowania oraz umieścić szczegóły, które wskażą, że uszkodzenie powstało w transporcie. Nie należy odmawiać przyjęcia uszkodzonej przesyłki, ponieważ uszkodzone opakowanie nie oznacza uszkodzonego produktu wewnątrz. Każda przesyłka jest ubezpieczona, więc nawet gdyby okazało się, że po rozpakowaniu produkt jest uszkodzony - w toku postępowania reklamacyjnego wyegzekwujemy roszczenie od firmy transportowej. Warunkiem sprawnego rozpatrzenia reklamacji jest właściwe spisanie protokołu szkody i zgłoszenie powstałej szkody w dniu dostawy. Niesporządzenie protokołu szkody lub niewłaściwe sporządzenie protokołu np. Błędna informacja co do stanu opakowania, zła data na protokole może znacznie wydłużyć czas rozpatrywania reklamacji, a nawet uniemożliwić wyegzekwowanie roszczenia. W przypadku niemożności spisania protokołu należy sporządzić adnotację na liście przewozowym (informacja o uszkodzeniu, podpis, data i godzina odbioru przesyłki) oraz wykonać zdjęcie lub kopię listu przewozowego.

    Produkty w tym samym stylu

    Zdjęcia od naszych klientów